Gå til innhold

Flau over barndommen min...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som var like rar som meg. Jeg tror ikke det. Det er flaut å fortelle dette, men lurer så fælt på om sånn jeg var er mer normalt enn jeg tror. Håper det...

Saken er at jeg som liten ble litt "opphengt" eller "besatt" av enkelte andre jenter, ofte de som var eldre. Det var en slags beundring, men når jeg tenker tilbake virker det helt rart på meg, for det var litt voldsomt syns jeg. Jeg kunne f.eks. tenke veldig mye på denne personen og "fantasere" om forskjellige hendelser hun liksom opplevde, og der jeg kunne være sammen med henne og støtte henne osv. Fantaserte om at jeg betydde noe for den personen og sånn. Det har vært forskjellige jenter opp igjennom, og en gang var det t.o,m. en lærerinne på ungdomsskolen. Da jeg sluttet der var jeg kjempetrist og skrev et dikt til henne om hvor mye hun hadde betydd for meg de 3 årene. Jeg får angst av å tenke på hvor idiotisk det var. Dumme lille meg!

På ungddomsskolen var det først en jente, og så en annen som jeg var "opphengt" i, og da ble jeg kjempeglad hver gang de ville være med meg og hver gang jeg traff dem, jeg følte at de var spesielle og følte meg stolt da jeg hengte sammen med dem.

Uff, det høres jo helt sykt ut. Dere lurer sikkert på om jeg er lesbisk, men det er jeg helt klart ikke. Jeg hadde en liten "bifil" periode da jeg var 16-17 og var kanskje småforelsket i et par jenter da, men nå tenner jeg ikke på jenter i det hele tatt, helt sant!

Forventer at dere gjør narr av meg nå, men det er veldig flaut for meg så vær nådig meg meg, vær så snill.

Jeg vil bare høre om dette er mer normalt enn det jeg tror, eller om jeg er psykisk syk og må snakke med en psykolog om disse "besettelsene".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så unormalt, når du sier det har jeg sikkert hatt det litt sånn i perioder selv. Kanskje ikke like mye, men ser ikke på det som forferdelig rart heller..

Skrevet

hehe du er ikke alene:)

Skrevet

Jeg var akkurat som deg! Hehe... Fantaserte på samme måte og bare håpte på at jeg en dag ville komme over jenten jeg så opp til gråtende så jeg kunne være der og støtte henne osv... Ganske idiotisk ja:)

Skrevet

Sånn var jeg også, ikke unormalt, tror jeg da:0

Jeg var jo forelsket i en lærer og jogget rundt huset hans p¨å kveldene, for en gærning;0

Skrevet

Herregud så godt å høre, og så snille dere er! Jeg føler meg helt syk når jeg tenker på det, som om jeg var en psykopat eller noe. Huff...

Takk for at dere svarte meg!

Skrevet

Neida, nøffemor -du er ikke psjuk i det hele tatt, du....

Skrevet

Hehe... Jeg er ikke nøffemor...

Skrevet

Tenkte på rarere ting enn dette jeg, ja! Det tror jeg de fleste unger gjør, og tenker at tankene dine var mindre rare enn hva de fleste har hatt. Det du beskriver ligner jo på en slags rollelek, som har å gjøre med det å utvikle seg. :)

Skrevet

Ja, får håpe det. Men hun ene jeg var "besatt" av på ungdomsskolen ringte jeg til hver dag, eller vi avtalte at hun skulle ringe meg, vi snakket ofte i en time, og hver gang hun ville legge på ble jeg kjempelei meg og skuffet. Skikkelig flaut!

Skrevet

Anonym 23:38 - blander du Nøffemor med noen andre? Dette er jo ikke typisk henne i det hele tatt.

Tror det er veldig vanlig å beundre eldre jenter når man er ung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...