Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Er du? Jeg har akkurat blitt nesten drept av en veps og driver aa krangler med storebroren min, som har dratt med seg 6 venner som skal vaere her i en UKE!! Hva er det for en frekkhet? Jeg skal vaere her helt frem til sondag selv, og kan ikke si jeg er saerlig begeistret for det. Jaevla idiot! Dessuten saa kom en veps mot meg, og jeg skriker, og han er saa dum og kommer aa skal drepe den RETT over meg. Saa den blir jo kjempesint. Han er saa skutt!
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Hehehe såpass:-O Dusteveps og dustebror! Gi beskjed f.eks.??? ;-) Såklart er jeg på msn;-)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Om han kan gi beskjed? Nei, det vet han IKKE hvordan han gjor. Han ringte meg for litt siden og sa at de skulle KOMME hit. Jeg bare, eh, nei! Og joda, det maatte de for de var der jo allerede! Aapenlyst planlagt i lang tid, men kunne han informere sosteren sin? Neida...
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Åneeeei :-0 Håper du fikk banka den vepsen som prøvde å drepe deg, i alle fall! Du skulle jo holde deg unna? ;-);-) Sorry at jeg bryter inn i tråden din, Monajenten. Du har noen helt fantastiske sanger, btw! Har fått helt dilla på den ene (The One), går og synger på den i ny og ne :-) For meg er du nesten litt kjendis allerede - når kommer CD'n? :-)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Og jeg skal komme i ditt selskap om litt Maa bare s litt stygt paa besoket forst:p
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 Er det ikke bare typisk da? :-s *trøsteklem* ;-) Men - jeg får komme også da, så blir det full fest:-D
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2008 Nei men så koselig da!! :-D Cd'en kommer når jeg har skaffet en million sånn at jeg får råd til å spille den inn:-P
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Får nesten lyst til å ringe Se og Hør og få de til å sponse deg - sangene dine er jo skikkelig fengende :-) Men skal ikke gjøre det, altså ;-)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Ja, trenger trosteklem for den:P Han ene har vannhode og har ginger-hair, saa er det en emojente som er sammen med han ene gutten, han tredje er saann gitarmenneske med masse konsertarmbaand og litt langt haar, han fjerde ser ut som en forvokst dverg, og han femte er egentlig ganske kjekk da og hyggelig, men litt lav...
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2008 Hahaha please don't:-P Men søt er du:-)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Neida, kommer ikke til å gjøre det :-D Det ville jeg aldri gjort uten noens samtykke, uansett vet jeg ikke helt om Se og Hør er bladet for meg Får håpe du vinner i lotto da :-D
Monajenten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. juli 2008 Hihihi ja, satser på det:-P Jeg trenger ikke en hel million altså, mer sånn 10 000,- eller noe, hehe;-) Men likevel:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå