Gå til innhold

hva bør en handle i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

forslag? hva er kjekt å ha, el superbillig "over there" i forhold til her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terra-flu night time, herlig forkjølelsesmedisin;)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

siden hun andre her nevnte noe medisin.. kan jeg bare si niquill og dayquill, også for forkjølelse en nattmedisin og en dag medisin..

ville ellers handle klær og sikkert leker til barna. Sko! masse sko. Alt fra billig billig til dyrt..

heldige deg. Skulle ønske jeg kunne tatt en tur til usa for å handle..

Skrevet

takk, flere forslag?

Skrevet

#Sheets for tørketrommelen (mykemiddelservietter)

#Barneutstyr er billigere her

#Rynkespray for bomullsklær (virkelig et must for meg) =o)

#Bærbare dvd spillere for bil

#Digital kamera

#Babyleker

#Oreo cookies har jeg hørt folk liker hjemme

#Noodles (billig)

#Rett i koppen-supper får du 3 for 5 kroner

og hvis du tar sjansen, er beef jerkey namnam!

Skrevet

Ha-ha, beef jerkey, æsj! De er så ekle! Liker du de?

Mykner sheets for torketrommelen er geniale. Savner de.

Oreo cookies har vi jo her hjemme også. I vanlige butikker samt Smar Club o.l.

Rett i koppen supper er billige hjemme også.

Digital Carmera er en good deal. Bare pes med ladere osv. som trenger adaptere og styr. Vi kjopte med oss cameraer nå vi flyttet hjem.

Mobil tlf. Også en bra deal. bare pass på og kjope Ericossn og muligens Nokia (?) som har æ, o, å for texting. ( vhusker ikke koden for o, he-he am. tastatur her)

Ville kjopt masse merkeklær, sko, væsker og solbriller. Designer jeans i haugevis. Gode dealer her i vanlige mall, men også outlet malls og steder som TJ MAXX, Marshalls, Ross, Burlington Coatfactory osv. Vanlige klær og sko hadde jeg ikke brydd meg med. Synes perspnlig det er like mye fint hjemme i denne kategorien som egentlig ikke er så altfor dyrt.

BabiesRus, Target o.l. har mye gode dealer på baby utstyr o.l. Men nå betaler man jo en del for extra kollie, så vet ikke helt om det lonner seg i lengden med store ting som må sendes som extra kollie. Små ting til baby ville jeg derimot hamstret på disse stedene. Kluter, gulpe kluter, håndler, klær, biteringer, badeleker, tåteflsker, smokker, brystpumper, baby/toddler skeer & gaffler ++

Solkrem

hmm...sikker mye mer jeg ikke kommer på nå...

Jkenner jeg begynner og bli kjempemisunnelig på deg som skal til USA og shoppe. Vi hå pet og reise til hosten, men fy for noen priser om dagen..helt sykt!

God tur!

Skrevet

Hei.

Bare lurer litt,

er det kjempebillig med dig. kamera og dvd-spillere for bil?

Skrevet

Beef jerkey er YUMMY!!!

Men det er forskjell på smaken. Jeg elsker den jalapenopepperen på walmart, og peppered beef jerkey. Liker ikke den vanlige eller den med et slags krydder som smaker bæsj.

Oppi Vermont er det en type beef jerkey som er så god, at jeg kunne levd på det..."made in the stics by a couple of hicks"

Namnammmmmmmmm!

Noe annet jeg kom på:

TRANTABLETTER!!!!

Det er enormt mye billigere her i USA enn i Norge. Samme innhold.

Skrevet

Spørs hva slags du vil ha,. men sjekk walmart.com

Mye billigere det meste av fotoutstyr,

Skrevet

Det er billiegere enn her. Kjempebillig ville ikke jeg sagt. Men det er billigere hele tiden. Her kan man jo være heldige med kampanjer hvor de går veldig ned i pris for en periode. Da kan man jo være like heldige som i USA.

Man kan vel spare en 50$ +- kanskje. Kikk på www.bestbuy.com eller www.circuitcity.com

Skrevet

En slektning av meg betalte nettopp halvparten av hva det koster i Norge for et speilreflekskamera her.

Skrevet

takktakk

har satt gubben til å sjekke ;-)

lillesøss skal dit på ferie om en uke;-)

*skrive ønskeliste*

Skrevet

jo, jo - men det jeg mente var at her kan man jo plutselig være heldig og slå til på en kampanje for et bestemt speilrefleks kamera og få bortimot lik pris noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...