Gå til innhold

Oktober 08 jenter...hvordan er formen deres da?:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Her er formen fremdeles like flott..merker lite av hele svangerskapet egentlig..hehe, untatt noe halsbrann til tider..skikkelig irriterende;(

Hjelper ikke akkurat at jeg drikker mye pepsi max da..men det er sååå godt!!

Nærmer seg jo nå..snart 3 tri på meg iallefall!

Termin 21.10.08.

Hvor mange her inne skal føde i oktober egentlig??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg er tre dager etter deg, 24. oktober :)

jeg har også vært heldig med å være i fin form. bare litt kvalme og tretthet i første trimester, ellers har det vært bare forbigående plager. jeg er student og jobber deltid, og har jobbet helt fram til nå. men nå sier det nok stopp, men det er ikke fordi jeg er syk, men at forholdene på jobben gjør at jeg ikke lenger kan jobbe. et defekt airconditon-anlegg og graviditet er ikke noe særlig kombinasjon. dessuten blir det veldig travelt framover nå, og tilretteleggingen er ikke lenger tilstrekkelig. skal til lege på mandag, og søke om svangerskapspenger, og ta ut sykmelding frem til jeg får de. men jeg er glad jeg har klart å holde ut så lenge, for da blir ikke ventetiden så lang :)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Nei i denne varmen så nytter det ikke og ha et defekt aircondition på jobb om det er varmt:)

Kose deg resten av svangerskapet:)

Skrevet

nei, det er ikke nå særlig når innetemperaturen går oppi 40 grader på det verste...så det vil jeg ikke utsette meg og babyen for igjen!

du får kose deg videre med magen du og, og så får vi være glade for at vi er forholdsvis friske :)

Skrevet

heihei:)

jeg har termin 25 oktober, 3 dager før bursdagen min faktisk..

håper jeg klarer og la være å få da men.. har liksom meg selv, stedattra mi og tant ungen min som har bursdag den dagen så det får holde det:) hehe..