LykkeligSomMamma Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Skal i gang med dobbel pergo og forrige gang var det ingen som fortalte meg når de skulle tas, så jeg tok begge pillene samtidig. Nå sier legene at jeg skal ta en morgen og kveld. Har det noe å si? Blir det dårligere effekt av å ta to ganger om dagen?
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det lurer jeg også på!! Er i gang med dobbel Pergo selv, og har ikke fått noen beskjed fra legen om jeg skal ta begge samtidig eller ikke. Gjorde det siste jeg hadde en dobbel, men hadde det vært bedre med en morgen og en kveld mon tro...? Hmmm...
tigergutt<3 Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 hei, jeg gikk på en dobbel og to tripple kurer med pergo. Den doble og første tok jeg om morningen og fikk masse bivirkninger. Da jeg begynte på den triple tok jeg disse tabelettene sammen med kveldtsmaten. Jeg sov litt mer urolig, men ellers så merket jeg mye mindre til bivirkningene. Jeg tok alle tabelettene samtidig.
Mimsan Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Jeg lurte også på dette og mailet Nordica. Fikk til svar av Lindenberg å ta mine to tabletter samtidig til natten.
LykkeligSomMamma Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 Fikk svar fra Lindenberg at jeg skal ta en morgen og en kveld, men at man sprer det mest for å slippe så mye bivirkninger. Sikkert derfor du bel anbefalt å ta de om kvelden, har hørt flere som gjør det og slipper litt unna bivirkningene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå