Tigerjenta_ Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Det er forferdelig vanskelig! Hva leker en 2 år gamel jente med? Syns alt blir for smått eller for stort (leker aldersmessig). Kom med noen gode 2-årsgave tips! :-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 - Duplo-huset (nydelig rosa) - Dukkeseng, - høystol til dukka (new born baby merket har nydelige slike dukke-møbler - My little pony doktor bamse (stor ponny) - puslespill - cd-spiller og cdèr - Mye annet i duplo serien er jo kjekt, dyrepark, butikk o.s.v...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Glemte litt: - Bade-leker (alltid en hit) - dukkevogn - trehjul-sykkel
Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg ga nettopp ei to år gammel jente noen solide fargeblyanter i eske og med tegneblokk ved siden av. Kan jo også kjøpe et verktøysett for barn, eller et sånn juniorsett med hageredskaper (hvis de har hage). Jenta mi på to år leker masse med modelleire, det kan jo være noe?
Sweet caramel Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Enig i at det er vanskelig å kjøpe noe til en 2 åring! De er for store til babyleker, og for små for andre leker, som egentlig er fra alder 3 år og oppover.. Men duplo lego er bra, og evt klær? Ellers er alt rosa sikkert en suksess, hvis hun er lik min datter og 90 % av de jentene jeg kjenner, når de var på den alderen ++ :-) Ellers så bryr jeg meg ikke om at det står fra 3 år og oppover på lekene, vurderer fra leke til leke om min sønn på snart 2, kan leke med den eller ei..
dumme mamma Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Dukker og utstyr, sportsvogn til dukke er super populært her i huset Hoppe slott Basseng Dukkeseng Sklie Trehjulssykkel Duplo Leker man kan spille på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå