Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Er det noen andre enn meg som kjenner at de har en usunn "adiction" til Bim/Dib? Jeg koser meg med andres elendighet og hysteriske mødre Det er som et realityshow som aldri tar slutt -med intriger, løgner og begjær. Catfights og vulgært språkbruk. Kunne ikke funnet en bedre såpeopera i alle fall:-)! Enda bedre nå som anonymforumet deles og vi får frem det verste i fra begge forum. Nydelig! Takk for at dere gjør hverdagen min lysere og at dere bidrar til at livet mitt til enhver tid virker rosenrødt :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jepp! Er avhengig! Logger meg på med en gang jeg står opp, og er innom med jevne mellomrom i løpet av dagen. Er ute og triller en tur eller to innimellom. Bra jeg skal på ferie i neste uke...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 DiB avhengige har til og med en egen facebook gruppe http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=2262985070
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Fytti faan, er det mulig!? Hadde særlig gått frem med navn og nr på en side som det og sagt til hele verden at jeg var Dib-avhengi, hahahahaha. Men her kan jeg alltids si at jeg er det...hihi
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Hehehe, dette blir jo bare bedre og bedre:p!! Ville nok ikke meldt meg inn i den gruppen selvom jeg selvfølhgelig er hekta på facebook også, men morsomt å snoke på andre da :-) HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Åjada, er nok blitt ganske avhengi i løpet av det året jeg har "hengt" her! Er innom hver dag, gjerne flere ganger. Med mindre jeg er bortreist eller noe sånt da. Er jo fryktelig underholdende da! Og lurer man på noe, får man jo alltids svar. Alltid ett eller anna som skjer her inne. Og det er mange, mange som med oss!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 siden noen påstår det er så mange som oss, la meg dytte ;-). Så nemelig ingen "kjente" på den facebook-gruppa deres!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 jeg er vel passe dib avhening og jeg kan godt stå for det
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Jeg kommer til å kutte ut hele dibben snart. Blir rett og slett for mye av det gode.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Erd ere klar over at jeg kunne logge meg rett inn og se alle navnene på dere som er medlemmer, med nickene dere har lagt ut av dere selv?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Jeg kjenner at jeg kunne ha trengt et anna forum, ja... hvor det ikke var så mye barn og gravid-fokus, men med det samma av det "sosiale" ;-)
AndreVonDrei Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 I am an addict and I'm proud of it....Jaaadaaa ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå