llnva Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 hei! er det noen her som vet hvordan konsistensen på fostervannet er? ligner det utflod?
Sannellerslik? Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 tror de er blankt... litt slimete... var vertfall de en venninde sa..
llnva Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 sorry, litt ekle detaljer her. men har noe gulbrunt slim som kommer.....hva kan dette være?
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 jeg har også sånn utflod... vet ikke hva det er, men truseinnlegget er litt farget hver dag...
llnva Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 åja. tror kanskje det er fødselen som er i gang her.....to dager til termin:) har såå veeeeeeldig vondt i tillegg til dette som kommer!
jente Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har også slikt utflod, synned det er ekkelt,, Men, jeg har ingen kynnere og tenker at det er økt utflod ,,,,
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Slimproppen da? Fostervann er blankt og lukter søtt...
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Første tanken som slo meg er slimproppen
søtnos og tessan Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 det er akkurat samme konsistens som vanlig vann. mitt var bitte litt rosa men det var nok for at slimproppen gikk i samme slengen.. merkelig følelse det der med ann avgang. første gang jeg fødte var jeg 22 og hadde ingen venner som hadde fått barn så jeg viste ikke så mye. trodde kansje det skulle gjøre litt vondt når vannet gikk. men merket ingen ting der jeg sto midt på kjøkken gulvet og rant.. hehe.. kan ikke si at det luktet noe av det. de på sykehuset ba meg om å lukte sånn at jeg skulle være sikker på at jeg ikke hadde tisset på meg... men hallo!!! noen ganger tror jeg de tror vi er stokk dumme når vi er gravide..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå