Gå til innhold

Ultralyd - 12 uker!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Klarte ikke dy meg, måtte ha en bekreftelse på at det var liv!

 

Tårene bare fosset da jeg så det bittelille mennesket med det mikrolille hjertet som dunket så fint. Vinket til meg gjorde h*n også :)

5 cm stort! Det ER virkelig en liten baby inni meg!

 

Så nå er jeg ikke redd for å fortelle det til alle og enhver!

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro at du fikk bekreftelse på at det var en liten baby der! Jeg går og vurderer å gjøre det samme. Gjorde du det på et privat UL-senter eller? Hvor mye koster det? Spør de hvorfor du kommer o.l? Jeg er i uke 11 nå, og har blødd bittelitt for 2 uker siden, og litt nå. Jeg er så bekymra, selvom jeg vet at det kan være normalt å blø litt..Har bare så lyst å få bekreftet at alt er ok der inne;)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at dere snakker om dette akkurat nå. Går for tiden og tenker så mye på at det er en evighet til ul i uke 17-19. Er såvidt inne i uke 10 nå, og første svangerskapskontroll er unnagjort for 1 uke siden. Var på tidlig ultralyd i uke 6, rett etter å ha testet positivt på graviditetstest. Måtte bare få bekreftelse på at det var sant. Men nå føler jeg at jeg trenger et livstegn til før ul. Synes det er lenge å vente uten at noe skjer.

Bestiller sikkert en tidlig ul til om et par uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg å skal bestille tidlig UL.. er 11+5 i dag, skal til 1 leget på fredagen... håper ihvertfall å høre hjertet slå...

Tenk om bebbissn har flytta ut a? (ingen tegn til det)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales veldig å reise på ul i uke 12=)

Jeg var i dag, var helt utrloig=) fikk ny termin 8 dager tidliger enn jeg hadde så nå er jeg 13 uker på vei.. jippi=) fikk med nydelige bilder meg hjem=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feb09, hvis du har hatt litt blødninger, kan du ringe legen din - og legg til at du er svært bekymret, for da får du UL uten ekstra kostnad :) Men er sikker på at blødningene dine er helt ufarlige, så lenge det ikke er friskt blod, og de4t ikke kommer mer og mer, i tillegg til smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde jeg var i 9 uke, hadde hatt noen småblødninger og ville bare se om alt var bra, og det var det.

fikk også vite at jeg var 11+6. det kom som litt av et sjokk. hehe. men gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå klarte ikke jeg å vente lenge heller, og det er jeg glad for! Det var så utrolig fint å få bekreftet at det faktisk var noe der og at alt så bra ut. Fikk t.o.m. vite at det var en gutt! Ble litt overrasket, trodde ikke man kunne se det så tidlig. Terminen ble flyttet i en uke, så nå er jeg 12+2 i stedet for 13+3.

Dette var veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort akkurat det samme! Var på ul i dag. Egentlig 15+2. Ble satt tilbake ei uke, men så den lille krabaten boltre seg der inne. Tårene mine rant de også.

 

Fikk også med 3D bilder og film! 750kr er en billig penge å betale for en sånn glede!

 

Kan også anbefale på det sterkeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er 37 år og førstegangsfødende. Termin ca 26 februar etter egen utregning.

skal til legen første gang til torsdag, da nesten i uke 14. fått beskjed at jeg ikke trengte før..... men etter å ha meldt meg inn her og lest endel så skjønner jeg at både legebesøk og ultralyd kunne jeg allerede ha hatt....Skal bli spennende å se hva legen gjør og sier til torsdag. Jeg kommer nok til å ta kontakt med helsekontoret ganske raskt for bedre oppfølging tror jeg....

 

Men 3D film har jeg hørt om... ikke avskrekkende pris heller.

Får man det over alt? Eller er det kun spesielle steder?

 

SWCdans

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, det er en helt utrolig følelse å kunne se at det er liv inne i magen. Jeg tok ultralyd tirsdag denne uka på Volvat i Fredrikstad, og da var jeg 13 uker.

Jeg har gått å vært bekymra, og syns det er altfor lenge å vente til rutineultralyden jeg skal ha i september.

Det gikk på en måte mer opp for oss begge da vi så den ligge der inne å sprelle. Det så ut som den sugde på tommelen sin. :)

 

Lykke til videre, og gled deg over magen som vokser. ;)

 

 

Lille drue

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...