Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går over i min 36 uke i morra, og frem til nå syntes jeg ting har gått greit. Men i natt sov jeg på en hytte i en sinnsykt vond seng sammen med datra mi på 2 år. Var oppe ikke mindre enn 6 ganger for å tisse! Og hver gang jeg skulle snu meg fikk jeg veldige smerter i bekkenet plutselig, har ikke hatt sånne plager på lenge..

Da jeg våknet kl 0800 i dag var jeg totalt utslitt, og denne dagen har vært jæ....! Har fått så vondt i skambeinet og nederst i magen, verst er det når jeg går, da har jeg kynnere hele tida!

Er det andre som plutselig har blitt dårlig sånn over natten? Håper jeg kommer meg snart.. Er det forressten noen som har erfaring med å føde før termin? Jeg fødte 4 uker før tida forrige gang, og lurer da på om det er større sjans for å gjøre det nå også?

Hilsen frustrert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bare si at jeg hadde det værst i uke 35-38. mye st kynnere,sm i bekkenet. mye do flying.mistet motet et øyeblikk der,men formen kom seg etterhvert. går jo litt opp og ned. prøv å tenk positivt og tenk å heldige vi er som for oppleve å gå gravid.(hmmm--vet at det ikke alltid er lett)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...