Gå til innhold

Tidlig UL hos Kari Utne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle damer:) I morgen skal jeg på tidlig UL hos Kari Utne, noen erfaringer?

 

Jeg er i min 8 uke. på lørdag beveger jeg meg mot uke 9. Hva kan jeg forvente å få se? er det bare en klump der, ser jeg antydninger til armer eller bein.. Førstegangs å spent:)

Takk for svar! Å nyt sola folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med så tidlig UL, Men Kari er fantastisk :)

Skrevet

Var på ul 8+4, så hender, fingre, små bamsemumsben og hode...så danset den lille rundt mens hjertet slo:)

Skrevet

åh.. kjenner det kribler i magen når du sier det:) Jeg har regnet feil, eller jeg er bare 7+4 idag.. har et hååp om e se noe hvertfall.. kansje bare en blå klomp eller noe..

Skrevet

Jeg var på ultralyd nå når jeg var 7+6.

Så et lite vesen og et bankende hjerte.

Ikk så mye mer, men en bekreftelse på at det var en levende spire der.

Skrevet

Jeg var også hos Kari på tidlig ul.

HAr gått til henne alle 3 svangerskapa.

Fantastisk dame!!

Skrevet

Hei! jeg var hos Kari da jeg var i min 8. uke:) Da så jeg en liten reke med et bankende hjerte:) Gled deg:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...