2gullklomper Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hei alle damer:) I morgen skal jeg på tidlig UL hos Kari Utne, noen erfaringer? Jeg er i min 8 uke. på lørdag beveger jeg meg mot uke 9. Hva kan jeg forvente å få se? er det bare en klump der, ser jeg antydninger til armer eller bein.. Førstegangs å spent:) Takk for svar! Å nyt sola folkens!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Har ikke erfaring med så tidlig UL, Men Kari er fantastisk
temine Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Var på ul 8+4, så hender, fingre, små bamsemumsben og hode...så danset den lille rundt mens hjertet slo:)
2gullklomper Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 åh.. kjenner det kribler i magen når du sier det:) Jeg har regnet feil, eller jeg er bare 7+4 idag.. har et hååp om e se noe hvertfall.. kansje bare en blå klomp eller noe..
Mayken Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jeg var på ultralyd nå når jeg var 7+6. Så et lite vesen og et bankende hjerte. Ikk så mye mer, men en bekreftelse på at det var en levende spire der.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg var også hos Kari på tidlig ul. HAr gått til henne alle 3 svangerskapa. Fantastisk dame!!
liljamin Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hei! jeg var hos Kari da jeg var i min 8. uke:) Da så jeg en liten reke med et bankende hjerte:) Gled deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå