Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Vi har en i helt lys beige. Den har holdt seg utrolig bra frem til nå, men plutselig har den blitt helt udelikat. Hva er ditt beste tips?? Kan ikke ta av trekket å vaske det.
#Ariadne# Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 dytter. tenger noen tips på dette jeg også=)
Mor di! Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Jeg vil også vite!!! (til nå vasker jeg bare over med en bløt klut, men vil gjerne vite hvordan vi vasker den skikkelig!)
Den lille prinsesse Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Vår er også helt forferdelig! Det jeg har gjort er å vaske med Vanish sofa og tepperens, det har fungert helt fint. Sofaen blir litt stiv når den tørker, men mykner opp så fort man har satt seg på den. Tørker utrolig fort, så i det jeg er ferdig med siste pute så er resten tørt. Eneste er at det er litt tidskrevende, og man må være nøye slik at det ikke blir våteflekker når det er tørt. Gni skummet ordentlig ut i alle kanter, så går det fint. Sprayen koster 59 kr tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå