melkekua™ Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=196947 Jeg hadde aldri gjort det! Smakløst spør du meg.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 nei det hadde jeg ikke! hadde ikke valgt en bikini i slik form til 4 åringen miin heller!! hun har badedrakter og bikinier med boxer, og store topper!
1stor1liten =) Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 nei! fikk en bikini til snuppa når hun fylte året, men bruker bare bikibitrusa. toppen var som en sportsbh men føler det er helt feil
Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Det ville jeg aldri ha gjort, nei. Hva er poenget med den overdelen??
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 ALDRI!!! Bikini og baby hører over hodet ikke sammen
Mammapudding Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Nei, det er jo helt unødvendig og så i grunn ganske upraktisk ut.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Jeg hadde nok ikke reagert om noen hadde sånn på babyen sin,og jeg har bladd gjennom Ellos katalogen uten å tenke over akkurat den bikinien. Men jeg synes det er mer upraktisk enn usmakelig egentlig. Og det er jo mange småjenter og babyer som går med badedrakt, er ikke det noe av det samme da ? Den øverste delen er jo for å skjule brystene, sånn opprinnelig (selv om jeg er enig i at utformingen på en bikinioverdel er mer "sexy" enn en badredrakt) Jeg har to gutter, så jeg har ikke tenkt over problemstillingen i forhold til å kjøpe til egne barn.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Jeg kunne kjøpt bikini til datteren min, ja, det har jeg også gjort. Hadde bilder av henne i bikini men slettet de bildene.. Mer upraktisk enn usmakelig. Vanligvis har vi bare brukt bikinibuksa, men synes den var så fin i strl så bruker ikke toppen spesielt mye. Men hun har prøvd den.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 ja,men det måtte vært med stringtruse.. hvis ikke hadde det ikke vært aktuelt.. nei,seriøst..ser ikke grunnen til hvorfor små barn skal ha bikinier på seg. sikkert sukkersøtt for mange og usmakelig for andre.. men da er nå badedrakt mye bedre..
MintCondition Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Usj nei. Her var det badetruse med sånn plastgreie inni mens hun brukte bleier, nå som hun er tørr har hun en søt badetruse.
partyoffive Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Mine jenter på 3 og 5 bruker bekini truser. Toppene kaster vi. Har badedrakter også, men synes det er deilig og lope i bare en bikini truse. Får mer sol på kroppen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå