AnonymMamma Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Noe ein må sjå og få med seg??????????????? Fine resturanger??
Masaili <3 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Fløyen selvfølgelig! Utenom dette har jeg ingen peiling på Bergen;)
tuppemor-75 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 livet på Torgallmenningen er noe en må få med seg. ta også fløybanen, opp til føyen og gå en runde der. har du barn, kan de leke på lekeplassene, el kose seg i trollskogen. er været varmt, kan dere ta en liten dukkert i Skomakerdiket. mange føler at Akvariet er obligatorisk for Bergen, og jeg er av de som føler det. ellers er det fint med en spasertur på Bryggen og go bort til Håkonshallen. der kan en ha med niste og slappe litt av i gresset. resturanter: barnevennlig: Era, den ligger på toppen av xhibition. stor flott utestaurant. ellers har Bølgen og Moi god mat, det samme har Vågen fetevare (mest brødmat), ellers har Bocca en god og variert meny. de italienske pizzaene der er super gode. ellers så er jeg veldig glad i Sumo, da jeg elsker sushi og asiatisk mat ellers har Godt brød stort utvalg i økologiske bakevarer med nydelige kaffer og varme sjokolader. hm... dettte kommer jeg på i farten, sikkert flere ok, spisesteder, men disse går vi oftest på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå