Gå til innhold

Hehe... 1 åringer er da bedårende også da! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visst er de slitsomme til tider, men du verden så søøøøøt de kan være! :-)

Mellomste på 3,5 år hadde et mindre raserisammenbrudd i dag, les; trassanfall. Så han hadde krøpet sammen til en ball på gulvet og nektet å se på eller snakke til noen. 1 åringen synes ikke det er noe gøy når broren ikke er mottakelig for tøysing og kos så han fant tydeligvis ut at han skulle muntre opp broren litt. Han gikk rundt hjørnet, så roper han: "Viiiiija!" (3 åringen heter William), før han titter rundt hjørnet og sier "ah..bø!" og holder på å le seg ihjel mens han "hopper" muntert. Ingen reaksjon, så en gang til bak hjørnet. "Viiiiija!", rundt hjørnet igjen med ett nytt optimistisk og lettere dramatisk: "ah...bhøøøøø!" hvorpå han setter seg på huk med hode på skakke og prøver å fange blikket til broren. Denne gangen snur 3 åringen seg i det minste halvt mot ham og jeg ser han strever for å ikke smile av veslebroren sin. Og mini er virkelig standhaftig, han prøver hele opplegget sitt en gang til og denne gangen klarer ikke 3 åringen mer og begynner å le han også og endelig kan lille mini få en etterlengtet kos fra storebror :-) Og mor tørke en liten tåre eller to av latter og rørthet ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååå, så utrolig søt!!!!:)

Skrevet

Nemmen, så skjønn! Ettåringer er til å spise opp.

Skrevet

Ja det er de virkelig, i hvertfall når de er i det humøret :-)

Skrevet

nåmmen..=)=)

så herlig..

gud som jeg savner gutten min nå...

*snufs*

Skrevet

guh så søtt:D

Skrevet

Så nydelig!! Ja, de er fantastiske uansett alder, egentlig. I perioder kan det være vanskelig å se det så ofte, men...

Skrevet

Så god da :))

Man har hele tiden noe å se frem til.. hver alder har sin sjarm ;)

Skrevet

For noen herlige gutter du har! De virker helt herlige! *sukk* :-D

Skrevet

*sukk* søskenkjærlighet:)

nydelig! ble rørt jeg..

Skrevet

Så søtt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...