Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har lenge hatt en mistanke om at en vi ser ofte, nabo og kamerat ikke liker meg. Han sier aldri noe direkte, men jeg merker at han egentlig bare vil snakke med mannen min... Jeg føler meg fjollete som har det slik, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Prøver så godt jeg kan å være hyggelig og være "normal", men det gir en ekkel følelse allikevel. Noen som har det likedan?
It's all about me Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det er nok ingen som er likt av alle dessverre.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ja, jeg er jo ungdomsskolelærer - he he ;-) Ellers så har jeg gjensidig sak med en kamerat av min samboer. Liker ikke hverandre, men holder ut i korte perioder. Plager meg egentlig ikke.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 ja er nok noen som ikke liker meg...DET vet jeg sikkert .
xxxJulianexxx Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jepp! Jeg har det også sånn med naboen min. Men jeg driter i det da, for jeg kan ikke fordra han heller.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Noen går bedre overens enn andre, slik er det bare.... Og noen ganger må man ta avgjørelser som kan gjøre en upopulær, men det går da som oftest over...