Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har lenge hatt en mistanke om at en vi ser ofte, nabo og kamerat ikke liker meg. Han sier aldri noe direkte, men jeg merker at han egentlig bare vil snakke med mannen min... Jeg føler meg fjollete som har det slik, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Prøver så godt jeg kan å være hyggelig og være "normal", men det gir en ekkel følelse allikevel. Noen som har det likedan?
It's all about me Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det er nok ingen som er likt av alle dessverre.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ja, jeg er jo ungdomsskolelærer - he he ;-) Ellers så har jeg gjensidig sak med en kamerat av min samboer. Liker ikke hverandre, men holder ut i korte perioder. Plager meg egentlig ikke.
☆Anonymia☆ Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 ja er nok noen som ikke liker meg...DET vet jeg sikkert .
xxxJulianexxx Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jepp! Jeg har det også sånn med naboen min. Men jeg driter i det da, for jeg kan ikke fordra han heller.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Noen går bedre overens enn andre, slik er det bare.... Og noen ganger må man ta avgjørelser som kan gjøre en upopulær, men det går da som oftest over...
Northernlights Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Det er 2 stykker som jeg temmelig sikkert vet ikke liker meg, men det er gjensidig, dessverre. ;o) Jeg HAR prøvd å tåle dem, men det gikk ikke...heldigvis ingen jeg omgåes.Den ene var en polsk mann på jobben jeg slutta i fjor. Han var sikkerhetsvakt der, ei stund (til han ble kasta ut)'...og han var den mest påståelige, frekke, uoppdragne lille fjert jeg noensinne har møtt...argh...det Og han likte ikke meg heller ..hehe..HUFF, så mange diskusjoner vi hadde på nettene..æsj. Og en annen mann i Norge vet jeg ikke liker meg, men det er helt ok. Ikke mange som liker han heller.. Jeg har opplevd å bli likt av de aller fleste gjennom mitt liv. Forresten glemte jeg en person, men siden hun stjal mannen min, skal jeg la det gå.Hun liker ikke meg. Det er tydelig, men det er også noe jeg kan leve med.
Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Vet om en god del mennesker som ikke liker meg, ja. De fleste har med jobb-greier å gjøre, og handler om at jeg ikke mener det samme som dem (får ofte store konsekvenser). Også på privaten er det enkelte mennesker som ikke har sans for meg, men sånn er det bare. Det er jo helt naturlig at ikke alle liker alle.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 En bekjent av samboeren viser tydelig at han ikke liker meg. Aner ikke hva grunnen er. Sist vi traff ham ute presterte han faktisk å stille seg mellom meg og samboeren, og fysisk dytte meg vekk, mens han snakket med samboeren.. Synes ikke det er noe hyggelig å bli mislikt så sterkt. Hadde jeg i det minste visst hva problemet er..
Northernlights Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Kanskje han er homo, og vil ha samboeren din? Sjalusi?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Godt å høre at andre har det slik. Jeg tror nok grunnen til at jeg bryr meg om det er fordi jeg liker han... Balansen blir liksom litt skjev...Det er andre jeg vet ikke har likt meg og jeg har driti i det, men men... Har kanskje litt ekstra med PMS om dagen også;-)...(jævla hormoner)
iznogood Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Det er mange som ikke liker meg. En kollega på jobben får helt åndenød av å ha meg i samme rom (synd for ham - for vi sitter i landskap). Han er en usikker, påståelig bedrevitende liten sopp. Og jeg har antakeligvis kommet litt for tett på usikkerheten hans. Ellers er det den jevne strøm av avviste gutter (menn) som nok ikke kan like meg særlig bra. Og sikkert en haug med andre folk også. :-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Hehe, nei, tror ikke det. Men kanskje jeg skal spørre ham!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Er ungdomsskolelærer - så det hender at det oppstår noen "interessekonflikter" med klientellet og/eller deres foresatte. Hører med til sånne jobber å tåle at noen ikke tåler deg. Privat - hm..., sikkert noen der og.
Stratos med 3 barn Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Er nok mange som ikke liker meg gitt Synes det i grunnen er helt i orden jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå