Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Vi har en hel uke til rådighet, men har dårlig råd. Vi har tenkt på Dyreparken eller Langedrag, og overnatte i telt. Har dere noen forslag til andre aktiviteter?
iznogood Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 De er kanskje for små til å synes at dette er gøy, men: http://www.geocaching.com/ gratis, gøy skattejakt og en fin måte å få barna med i kart & terreng.
Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Tusen takk for strålende innspill! Ja, de er kanskje litt for små nå men det er definitivt noe å satse på etter hvert:)
iznogood Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 3 åringen min er helt hektet :-) 2 åringen synes bare det er gøy å være på tur. 9 åringen driver med det på egenhånd :-) Så her i huset har det fenget npe voldsomt.
tuppemor-75 Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 fiske. det liker vår datter på 3 veldig godt. du kan kombinere Langedrag med noen dager på fjellet, hvor en kan fiske og plukke bær. el dyreparken og noen deilige strand dager, også et par-tre netter på fjellet hvor en får fisket?
Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 Ja, fisking er supert. Takk for gode innspill. Heldigvis trenger ikke ferie å være så dyrt.
Expat Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Hva med å ta "last minute" reise til Albena., Bulgaria?
Aga:-) Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2008 Det har jeg sjekket, men det blir for dyrt for oss.. Det hadde jo unektelig vært deilid, da. Kan jo legge inn en Lottokupong til helgen, og krysse fingrene.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men Daftø i Strømstad er bare så topp!!! Der er det stort utendørs lekeland på campingplassen (gratis). Med hoppetårn, to piratskip, med vann omkring, borger, naturstier, egen piratby og teater som underholder på kvelder. Det er badestrand og restaurant der. Ca halvannen time unna ligger Liseberg, og rett utenfor der igjen er det dyrepark. Og i Strømstad hvor Daftø ligger, er det en kjempekos brygge, med masse båter og kose restauranter langs brygga. Og fra Strømstad kan dere også ta ferje over til Kosterøyene:) Eller dra til Capri, som er en fantastisk badestrand med masse kose hvite hus som ligger på fjellene, og lekeplass og utendørs basseng:) Åhh, kunne ønske jeg hadde en uke ferie jeg og! Uansett hvor dere skal, så får dere ha en fin tur. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå