Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 sliter psykisk, men er redd for å snakke for mye med typen om det og redd for å få hjelp på en eller aen måte, med tanke på å få det mot meg. og viss vi skulle godt fra hverandre at det blir brukt mot meg på en måte. Slik som for eksempel at det blir brukt mot meg i en tvist om forelde omsorg. Hjelp ?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Har du psykiske problemer så bør du oppsøke hjelp. Spør legen din om råd og henvisning. Du er redd for at dette kan brukes mot deg i evt. omsorgstvister: det gjør ingen forskjell, kanskje positivt evt. fordi du tar tak i problemene dine. Synes absolutt du skal fortelle det til kjæresten din. Hvis han ikke viser forståelse for det, er han ingenting å samle på. Hvis du går å bærer på dette alene, tar det ikke lang tid før omverden legger merke til at det er noe galt. En kan lett bli både deperimert, innesluttet, endre personlighet hvis en går for lenge med slike lidelser uten å få snakke med noen om det. Flere jeg kjenner har også slitt med psyken, men har bare hørt at de har fått støtte av sine nærmeste og kjærester. Husk: det er bedre å søke hjelp og støtte for så å bli bedre, enn å ruge på det og så bli værre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå