Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en ny leke småen i morgen og sitter og ser på fisher-price.com..

Men jeg vet liksom ikke hva som de går fort lei, og hva som er en skikkelig hit. Så er det noen som har noen gode forslag så takker jeg for det! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel rundt den tiden vi kjøpte en xylofon og noe stablegreier til lillegutt. Han synes det er utrolig moro å spille på xylofonen, og det var veldig moro å leke med de stable"koppene" når de lå oppi hverandre:) Ellers begynner sånne putteting å kunne være interessant... Moro å ta tingene ut og evt putte oppi igjen, selv om det ikke blir til at de putter ting i riktig hull og sånn enda, men var ganske stas:)

Skrevet

Fisher-price sin putte-bøtte er en super-hit!!! (Den er rektangulær, med 5 putte-hull.) Hun blir liksom aldri lei den! De h ar håndtak hun bærer i, og får lokket av selv. Treffer ikke puttehullene enda, men hun huver i og utav hele tiden når hun tar av og på lokket! Sånt stablesett er også populært. Små kopper liksom. Fisher-price det også!

Skrevet

Hehe,ser "Mamman til Emil" skriver det samme ;o)

Skrevet

Forresten, en vaskeball er så sinnsykt populær her nå! hun putter smukken og andrre småleker oppi, og har det SÅ morro! Også tomflaker, fjernkontroller og alt som ikke er leker ;o)

Skrevet

Mente TOMFLASKER. :P

Skrevet

Hehe... Ja, det er i grunnen alt som ikke er leker som faktisk er moro... Kan sitte å kikke og studere ting leeeeeeenge. Fryktelig moro med sånne middagsglasslokk, en sånn Møllers Dobbel boks med en stor nøtt oppi som bråker og å hjelpe til å "rydde" i kjøkkenskuffen;) Hehe...

Skrevet

Er det sånn her du tenker på:

http://www.fisher-price.com/no/infanttoys/product.asp?s=bubrilliant&index=1&pos=1&id=39565

Jeg tenkte på kanskje noe ala det her, men det er kanskje veldig dyrt og fancy, men egentlig ikke såå gøy for ungene likevel?

http://www.fisher-price.com/no/infanttoys/product.asp?s=buroll&index=0&pos=0&id=33811

Akkurat nå leker han med en boks med en pasta penne oppi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...