frøken blå Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Her tror jeg det må bli å ta ut av oppvaskmaskina.... *gørras kjedelig* Faktisk så liker jeg å støvsuge - ser så fort resultater føler jeg, hehe.... =) Sand og skit fra skoene til barna som på ulovlig vis løper inn og ut hele dagene, forsvinner! Hihi.... Vaske do er kjekkere enn å ta ut av oppvasken også faktisk.... Ok, gulvvask på en god 2.plass. Du?
It's all about me Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Det verste er å se mannen gå inn med sko på når jeg endelig er ferdig, grrrrr. Han er uhelbredlig på akkurat det. Men ellers synes å rydde for å gjøre klar til vasken en kjedligst.
Mor di! Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 det må bli å vaske badet-DER samler det seg fort masse dritt, gitt nr. to må være å ta ut av oppvaskmaskinen, nr. 3 må være ¨å ta ut søpla/tørke støv (klarer ikke å bestemme meg) Elsker å brette vaske og brette klær =)
La Perla Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Rydde ut av oppvaskmaskinen og legge rene klær på plass i skap og skuffer. Og pakke UT etter ferie. Rydde er også ganske kjedelig. For ikke å snakke om å skifte sengetøy.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Stryke og brette klæm.... Blæh
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 - vaske badet.....spesielt rundt vasken og kroker og krinkler:( -vaske gulv -STØV tørking
Northernlights Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er hellig overbevist om at jeg var skapt til noe helt annet enn husarbeid, men ........ det må jo gjøres. Kjedeligste er å brette og legge bort klær.
*TINCO* Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 henge opp kler (kan fint vaske maskin på maskin, men å henge opp haaater jeg) gå ut med bosset alt som har med oppvask å gjøre ellers syns jeg det er litt deilig å rydde hvis jeg får være i fred når jeg gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå