Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Syns det har vært såå god temperatur frem til nå, men nå har det blitt for varmt for meg:( Er i uke 35 og har idag hatt hodepine, vært svimmel og kjenner at jeg har blitt mer hoven i bein og hender!!! Har jo enda en stund igjen(skal ha planlagt ks 20.august, så nesten 1mnd igjen:().... Orker ingenting, er varmt å bare sitte. Måtte tilslutt flykte ned i kjelleren i huset vårt for der er det kjølig!!! Er og litt redd for at det kanskje er begynnende svangerskapsforgiftning, så lurer litt på å kontakte legen imorra bare for å få sjekka at blodtrykk og urinprøve er bra!! Flere som har det sånn som meg?? Måtte bare klage og få ut litt........
KaWi Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Synes at du skal få sjekket det ut ja! Jeg var på kontroll i dag, og alt var bare bra, selv om jeg er heeeelt skutt, sover dårlig, bl og alskens blæ! Føler veldig synd på meg selv Så nå sitter jeg i stua, med føttene i iskaldt vann, drikker iskaldt vann og har bestemt meg for å si at det er KALDT ute! (tviler på at det hjelper da =P) God bedring på denne kalde dagen =P
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei Har det akkurat som deg. Nå skal temp.måleren krype over 30 grader ;( Jeg har vært fornuftig(?) å sittet inne i dag...for det meste...! Har ligget i senga med vifta på max, vært å kjølt meg ned i spredern sammens med min 4 åring, spist haugevis med vannmelon, drukket myyye vann, holdt meg unna sola osv...det hjelper litt, men skjenner tålmodigheten er kort...når det gjelder ALT!!!! Stakkars den som snakker til meg...! Jeg har termin 18 aug, så det er lenge igjen...kanskje.... Vi får kjøle oss ned imens... Er forresten greit å få sjekket urin og blodtrykk nå ja, siden du har vann i kroppen. Jeg var å sjekket for 2 dager siden. Alt vell! Hadde svangerskapsforgiftning sist gang, så jeg er litt ekstra obs på det nå. "kulde" klem fra meg
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har det litt som deg da, har bekkenløsning som stadig blir verre, sover dårlig om natta og magen er bare i veien:( Jeg har finni frem bordvifta, drikker kald iste og prøver og tenke at det er kaldt....... Kos deg med alt det kalde
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 d er bare helt for jæ..varmt..jeg sliter som en hest om dagene..orker ingenting nesten,føler meg uggen å utilpass.. åååå jaa en bøtte med isvann hørtes veldig fornuftig ut..d skal jeg finne nå..alle dører å vinduer er på vidtgap.. såg på værmeldingen nå..bare vaaaaamt vær fremover ..jeg vil bare grine.. d er så tung for tiden..
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Godt å høre at det er flere som har det som meg, selv om det ikke er noe kult å ha det sånn da......... Alt står oppe på vidgap her også, men hjelper ikke stort.. spørs om ikke jeg skal flytte ned i kjelleren når det er så varmt, der er det faktisk godt og kaldt:) men har jo en 3åring som krever litt også da, får litt dårlig samvittighet på grunn av han. for ikke å snakke om den korte lunta man får når man er utilpass og ikke helt i hundre:(
Dr Mcstuffins Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Uff ja... altfor varmt ute nå...Lurer på om jeg kan gå til legen, få sykemelding og rømme til Finnmark... :-) Makter jo ikke å gjøre noe! Ikke føler jeg for å ta på bikini og dra på stranda der ALLE andre er....
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 hehe;) Vil vell ikke ha masse myggstikk vell....i finnmark florerer det vell med det...
kriztie Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Jaaaaaaaaaaa! Neste gang skal jeg planlegge graviditeten litt bedre slik at jeg kanskje får e vinter/vår baby:o) Men varmen er til å dø av, vet ikke hvor jeg skal gjør av meg når det er på det varmeste! Akkurat idag regner det heldigvis;o)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Etter en forferdelig varm sommer i 2004, da jeg fikk min datter, skulle jeg ihvertfall ikke gå igjennom det en gang til... Vi bestemmer sjelden når vi blir gravide, så det gikk ikke;( Ble nesten gravid på samme tidspunkt... kunne selvfølgelig ha tenkt meg å gå gravid på vinter/vår. Hadde vært himmelsk, men tenk på de stakkars babyene i varmen da..uff...
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Da blir det legesjekk på meg idag, så får vi se om det bare er varmen eller om det er noe annet også!! Håper at det "bare" er varmen, så det ikke blir snakk om noe sykehus eller noe sånt!! Prøv og ha en fin dag i varmen damer:) Kommer med oppdatering når jeg har vært hos legen.....
jente Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Hei,, Du må drikke mye,,,, Og vi er like langt på vei,, Jeg er 35 + 2 dager og har termin den 30.08.08. Jeg plages med at jeg svetter helt uvirkelig,, Greit at det er varmt i 2.etasje hos oss, og vi alle svetter,, Men jeg ligger på et laken som jeg har lagt ovenpå puter og dyner og det rett og slett renner av meg,,, Helt sprøtt,,, Jeg er nå nede i kjelleren hos oss, der er det svalt og godt... Jeg ønsker deg god bedring, og ta en kontroll hos legen, da roer du deg sikkert... Jeg har også slitt med begynnende svangerskapsforgiftning, og det er ikke gøy,, Jeg har et blodtrykk som er veldig svingenen,,, Ha en fin dag:)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Ja, jeg er i grunnen heldig jeg som befinner meg på jobb med aircondition... vet ikke helt hvor varmt det er før jeg går hjem i 4 tiden - og da har jeg vel unngått den varmeste perioden. Men jeg sliter allikevel med å være uggen, svimmel og ikke helt opplagt. Tar meg noen timer før jeg blir meg selv hver morgen.... Er 33 uker på vei.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Da har jeg vært hos legen idag og ble beroliget:) Blodtrykket var bra, ikke protein i urin, men litt mer ødem enn forrige kontroll. Lytta på hjertelyden og den var og bra, så det er kun varmen som plager meg, heldigvis!! Ble anbefalt å drikke masse og ta det med ro, og det har jeg alle planer om å gjøre:) Blir å være mye i den kalde kjelleren vår de nærmeste dagene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå