Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har to svigerinner med hver sin datter og disse døtrene (4 og 5 år) elsker å gå rundt naken. Hjemme hos dem selv og sånt bryr det meg ikke selv om jeg ikke alltid synes det er så delikat når de sitter med bena i kors og sånt så man ser lang opp i...ja...dere hvet hva...på dem dersom man slumper til å se i deres retning når de sitter slik. Derimot liker jeg ikke at de går naken hjemme hos oss. Sitter på gulvet, i møbler osv, er de ikke tørket godt nok på toalettet blir det eksle merker av det :-/ Dessuten får ikke våres barn lov til dette (delvis av den grunnen, delvis for jeg mener det er god skikk å lære dem å ha i det minste ett lite plagg på seg) og de reagerer når kusinene får lov og ikke de. Kan jeg gi beskjed? At jeg ikke liker at de går slik hos oss? De vrenger nemlig ofte av seg klærene her.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Er mange som lar ungene sine gå nakne inne tror jeg, har flere venninner som lar ungene sine gjøre dette også, men de lar de heldigvis ikke få lov hos andre da... HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Å gå naken inne er direkte uhygienisk. Det går for hagemøbler også. Dessuten får man kle på seg når man skal spise. Og da tenker jeg også på svette mannekropper.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 greit å løpe rundt i trusa altså, men at de får sprade nakne? nei, ikke hyggelig. når en har besøk eller er borte så har man på seg klær, iallefall truse. vet det er snakk om barn men, ikke så koselig om tanteungen min på 4 skulle kommet hit å satt seg på de hvite stolputene min for å spise middag? !!! nei, det hadde ikke vært greit. de tørker jo seg selv når de er på do, å det er jo en grunn til at småtrusene deres ikke er helt rene etter en dags bruk. i itlegg til det at de ikke er flinke til å vaske hendene sine også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå