lillespire08+10 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hei! Er 37 uker på vei, og lurer på om jeg kan bade ute?? Eller er det lurt å stoppe nå, siden nær termin...? Noen som vet?
august o8 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Hei! Jeg fikk beskjed om at det var helt greit å bade helt frem til slimproppen gikk. Så har denne varmen tenkt å fortsette så skal iallefall jeg bade!!
lillespire08+10 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Fint! Håper bare ikke slimproppen har gått uten at jeg vet om det da...:s
nr4iaugust Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 å, nei. Slimproppen min gikk for en uke siden. Kan jeg ikke bade da nei. Hyyyyl!!! er så grusomt varmt. Får spyle meg m hageslangen da. Håper denne babyen snart vil ut, ellers blir jeg gal!!! desuten har jeg fått ellefant føtter. Er så ubehagelig!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Ja, håper man merker om slimproppen går
bryomamma***høygravid*** Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg var hos legen i dag og spurte om bading! Jeg har en uke til termin, slimproppen har ikke gått. Og hun sa at de ikke anbefalte at gravide badet de to siste ukene før termin uansett! Kan jo hende man har begynt å åpne seg litt, og da er det jo dumt å risikere en infeksjon! Så jeg har sett på alle som badet på stranden i dag! Men man kan jo vasse litt da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå