ziwwote Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hei jenter! Mulig dette er et helt håpløst spørsmål,men kan vi spise smøreoster av typen magerost med skine? Sånn på tube.Jeg har nemlig spist det i det siste,og kom på nå at det kanskje ikke er lov...huff...
GreitÅVæreAnonym Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 jeg har spist masse ulike smøreoster og fetaost...Jeg elsker fetaost og tror dette er helt trygt. ost som er produsert på meieriene i norge er vel stort sett pasteurisert (hvis ikke skal dette være oppgitt på emballasjen).
LilleSolaMi<3 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 leste noe om oster i stad,og tror det var sånne "fancy" oster som helst skulle spises når de var ferske,det tror jeg var det eneste! og at gravide skulle spise ost og melk,bare det var pasteurisert=)
ziwwote Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Tusen takk for svar :-) Nå ble jeg letta,og fortsetter å spise osten med god samvittighet.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Smøreoster er nok helt ok. Men prøv å ligge unna lagrede oster. Spesielt cheddarost. Have a "cheesy" day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå