dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 hvor er dere??? tar man ferie når det er så varmt altså??? det er savning i alle fall! og jeg bare travler meg hele tiden...
solkrem Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hei hei og hei:) ja nå har vi ferie endelig!!! Så i dag har vi vært på stranda. Bablegull elsket å være der - plaske, danse og se på folk:) Solfaktor takler varmen bra. Han sover og spiser og fiser hehe! Han er blitt en kar på over 7kg, fast i fisken og nysgjerrig. Så derfor treffer han aldri gulpekluten...3 bodyer og 2 nattdrakter er helt dagligdags... ÅÅÅh nå skal jeg drikke litt sommerøl- tenk tenk tenk så deilig! Jeg husker ikke sist jeg hadde lyst på det:) Hvordan går det med deg og familien på det nye stedet?? Har fått med meg at lille gutt har hatt lungebetennelse. Jeg må le litt av disse toåringene våres...mye av det du skriver høres kjent ut;) Vi får håpe det bare er en fase:)
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Heisann! Javisst ferierer man i varmen ) Koselig å bli etterlyst. Her er det ferien med stadig pakking,kjøring og innstallering på nye steder... Tjøme med krabbefisking og båtturer...Valdres med minstemann i bæremeis over fjelltoppene,jakting på sauer,oppleve idylliske Veierland, og bare avbrutt av en turer hjemme innimellom for å vaske klær,vanne blomster og ompakking I morgen farter vi videre og tar fatt på siste uka. Hytte som ligger så nære vannet at vi kan fiske fra verandaen Og avsluttes i Stavern med venner. Ha en fortsatt god sommer, Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå