Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Noen her som har fått Apotekets Babypakke? Fikk dere noe morsomt, evt noe dere kan bruke? Noen som har linken?
La vita è bella <3 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex Her står det også hva man kan få. Jeg husker ikke helt hva jeg fikk, men det var litt annet enn lista på linken. Husker jeg fikk julenr av Foreldre og Barn, så kanskje det var en gammel pakke jeg fikk:P
milde.m72 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Fikk et reklameblad for magasinet Foreldre og barn,smokk fra Mam,Prøver på div babyoljer og dusjsåper m m-som forøverig er supre å pakke med seg til sykehuset!! Vi fikk en leke og bleier... Tror det var det!!
Lurvehette Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 For å si det sånn, hentet den forrige uke. Du får en Mam smokk, og en flott fischerprice leke som gir deg en grunn til å hente denne pakken! Resten er det så som så med.... Men det var jo slike småprøver på diverse, til mor og barn. Ikke det store, men leken er flott:)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 Haha - takk for svar. Kanskje ikke vente meg det største da
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Ja fikk henta den for ei ukes tid siden. Fikk bleier, rangle med bitekant, diverse små prøver av oljer og kremer og en smakebit av bladet foreldre og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå