Gå til innhold

kan jeg sole meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

leste litt om selvbruning nå i graviditeten og det går visst greit, men det sto at soling og solarium ikke er så bra. hvorfor det? kan jeg ikke sole meg i det heletatt? i dag var jeg ute og gikk litt i sola og smurtemeg med solfaktor 25(er bleik og blir lett brent). i dag etter ca 30min var jeg kjempe brun. ser ut som jeg er møkkete på ryggen og har det super skille på armen. ser ut som jeg har vert i syden ei uke! :) vil gjerne ha en jevn farge så lurte på om jeg kanskje kunne sole meg litt da. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan sole deg. Bare ikke bli overopphetet (les: ikke ligg pal i sola i timesvis).

Skrevet

så flott :) takk for svar :)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Du kan fint sole deg :)

Bare ikke gjør som hun høygravide jeg ble kjent med i syden i april. verste jeg har sett!! Hun hadde 7 uker til termin og lå fra kl 09-18 HVER eneste dag og det var over 35 grader. Hun var norsk, så jeg måtte bare spørre henne.. hvordan tør du å ligge så lenge?? Hun lå uten parasoll.

Nei hun regna med det gikk bra selv om det spraket kraftig der inne.. :(

Uff, fikk helt vondt i sjela av den ungen.. kan umulig ha vært deilig temperatur inne i fostervannet!! stakkars! Hun badet maks en gang den perioden vi var der med guttungen.. altså. pr. dag...

 

Skulle nesten lagt ut et bilde av henne så dere ser hvor unaturlig brun hun var.. magen var helt svart :(

fikk henne med i bakgrunnen på et bilde jeg tok.. men redd for at det menneske skal plutselig se seg selv..

Skrevet

ja i dag har det gått ned tre liter vann, tre is og en liten cola light ;)

Skrevet

en ting er å sole seg, men here gud da!! det hadde jeg ikke tort uansett hvor lite farlig det var å sole seg.

 

tenker jeg ligger 20min i slengen. om jeg orker da. er ikke noe særlig glad i å sole meg egentlig, men vil få jevna ut det sinnsyke skillet jeg fikk i dag. :P

Skrevet

Jeg lå pal i sola 3 uker i thailand med nr. 1 i magen.

 

Lå vel i sola 8 timer per dag. Passet på å drikke MYE vann og duppe meg litt i vannet innimellom. Spiste godt med mat, frukt og is.

 

Merket ikke noe ubehag eller noe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...