Gå til innhold

Å la ungene kjede seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Henne da jeg dro til øya idag, (forresten, det er siste gang tror jeg 69 kroner!! Bedre å kjøpe en pocketbok, altså) og på siste side har Marit Voldseter, hun fra Kvinner på randen, en kommentar eller hva de kaller det. Der snakker hun om at det ikke er så kjedelig å kjede seg som det var før - blant annet fordi vi har flere tv-kanaler med morsommere og mindre oppbyggelige programmer. :)) Morsom lesing!

Jeg er en sånn forelder som får litt vondt inni meg når ungene kommer og sier at de kjeder seg. Men det er veldig tøysete, det er jeg veldig klar over. Da vi kuttet ut tv på ettermiddagen her, så var det grin de to første ettermiddagene. Etter det så finner de andre måter å slappe av på i steden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hores spennende ut. Tror jeg maa lese den.

Her ser guttane nesten aldrig paa tv, noe jeg syntes er fint. Tror ogsaa at om man bruker fantasien en masse, vil man finne ut at man ikke har tid til aa kjede seg. Selv om det kanskje kan vere sundt en gang i blant.

Skrevet

samme som deg,jeg får også dårlig samvittighet vist di sier di kjeder seg,men tror ikke di har vondt av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...