Gå til innhold

noen som er kjent i New York?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen navn på interiør butikker eller kles butikker som har fine ting? som jeg bør sjekke ut år jeg er der... k

om gjerne med andre lure ting å kjøpe der borte i statene om dere vet noe....?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Du kan ta med en Bugaboo til meg! :D

Gå til Pottery Barn, helt fantastisk!

Sjekk ut Apple butikken, bare fordi den er så kul. Det er bøttet og spann av bra klesbutikker der, så det er egentlig bare å velge og vrake.

God tur!

Skrevet

Å jeg elsker New York!!

reiser dit så ofte jeg kan.

er selv oprinelig fra NY, men har bodd i norge i 16år no.

jeg anbefaller Macey's, for å Kjøpe klær. onsdager er det 75% rebatt på nesten alt, og i tillegg må du gå opp til informasjons disken og få en rabatt kort på 11% når du viser frem passet ditt. den kan du bruke alle dager, men om onsdager blir det veldig mye rabatt 75+11%!!

ellers er jo saks 5th ave, veldig dyrt, men kjekt å ta en tur innom,

selv liker jeg barneys og bloomingdales og macey's. der er det både klær og interiør.

også er det kjempe viktig å få med seg en sample sale hos div designere, f.eks dkny, gucci, d&g mm, der selger de varene sine nesten gratis. så følg med.

jeg anbefaler at du ikke bruker mye tid i times square, der er det mest for turister, og vi New yorkers "hater" times square. det finnes så utrolig mye mer i NY enn times square, men selvsagt, må jo se billboardene. og den nakne cowboy'en!!

En tur på kvelds tid til Lucky Cheng's og spise middag er et must.

og likeens en hest og kjerre tur rundt central park.

husk tips er kjempe viktig.

New York er absolut en by du må se på fots, men en subway tur og en drosje tur er et must.

sunday brunch på waldorf astoria hotel, er absolut en opplevelse, og eg anbefaller på det sterkeste. den får vi med oss hver gang vi er i NY.

deilig mat.

neste tur til new york for meg blir i mars, gleder meg som bare det. gleder meg for familien min kan hilse på den lille når han endelig kommer.

ønsker deg god tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...