Gå til innhold

en hund spiste smokken til dritgreijenta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

også er det den eneste smokken hun vil ha... så da blir det vel slutting med smokk da.... det var tidligere enn jeg hadde ålanlagt kjenner jeg, for her i huset er det egentlg ikke ungene som bruker smokk, det er jeg som bruker den på dem.

jaja... noen dager med hyl og skrik så går det vel over, gjør det ikke?

"Ingenting varer evig"

"det kan så fort gå bra"

jeg må dra frem mantraene igjen, for her er det ikke mye tålmodighetsoverskudd å spore vet jeg ....

god jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig :-)

Du får bare si det som det er, da - og regne med at hun heller furter over den dumme hunden enn gråter over smokken.

Skrevet

jeg tror hun driter i den dumme hunden, men jeg derimot ... er nok litt sur på den hunden kjenner jeg...

Skrevet

en time med gråting og gjesping om hverandre hvor ordet "

MOO-OOKKEN er refrenget... vel, da kjenner jeg at jeg blir sinna på den dumme dumme hunden.

Skrevet

For en dum hund! Det er klart det ikke er ungenes behov som gjør at smokken tas i bruk, det er vi voksne som trenger en "propp" som stenger av for bråket ;-)

Håper ærlig talt at hunden fikk litt vondt i magen. Det var vel neppe aktuelt å bruke den da den kom ut igjen, men jeg håper din deilige glade og sinte frøken fant ut at hun kunne godta en annen i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...