metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 var barna dine da de fikk sine første venner? Jeg tror min er ganske normale. Men temaet er ganske interessant!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Hmm dette var egentlig litt vanskelig syntes jeg.. Kan ikke huske noen bestemt alder. Men gutten vår har hatt en lekekamerat siden han var født, så det har blitt helt naturlig at de to leker sammen idag.. Nå er de 6 og 7 år gamle. Grunnen til at de kjenner hverandre er jo at vi foreldre kjenner hverandre.. Ellers leker han med barn i nabolaget og i familien. Nr to har funnet seg en jente i b.hagen som hun leker veldig mye med. det blir ikke så mye på fritiden, men litt. Regner med det blir mer fra høsten av for begge to. Hvor gammel var din da?
blond Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Eldste begynte å snakke om andre barn da han var i 2års-alderen og tok kontakt med andre barn. Disse har han fortsatt å velge ut i lek, noe jeg ser på som klart vennskapstegn. Minsten har i stor grad adoptert vennene til storebror og har ikke kontakt med noen på fritiden som ikke er "adoptert".
stjernestøv<3bella Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jenta mi fant sine to bestevenninner da hun begynte i barnehagen når hun var 2 år og trekløveret henger sammen som erteris enda
Gjest Antarctica Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Ett år! Og han er fortsatt kompis med den gutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå