Gå til innhold

For en nydelig dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har badet flere ganger, og kost meg veldig. Kjenner at jeg har blitt solbrent på ryggen, men det får så være. Tryna på sykkelen gjorde jeg også, og har fått skrubbsår på kneet og armen. :))) Veldig til å leve med, forresten.

Kjenner energien rase og kile i kroppen. Det er så deilig!

Var innom og kjøpte meg to bøker på vei hjem, og blåskjell og vin. Gjett om jeg skal nyte kvelden!

Det håper jeg dere også gjør. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og likevel har du hatt tid til å være her?

Hvilke bøker har du kjøpt?

Skrevet

Jeg girer ned, og "sjekker e-post" ;)) Var avgårde før 10 og hjemme til 16. Lang dag i sola.

Kjøpte Jo Nesbø - Hodejegeren og Øya av Victoria Hislop. Gleder meg til å lese. Tror jeg begynner med...tenketenke.. Øya!

Skrevet

Jeg skal også lese "Øya", men har nettopp begynt på "Barnejegeren" av Merete Lindstrøm. Den virker bra.

Jo Nesbø skal jeg gjennom på et annet tidspunkt. Han skriver bra, men jeg må begynne på bok nr. 1 og jobbe meg gjennom forfatterskapet.

Sjekker stadig e-post jeg og, hehe...

Skrevet

Hørtes deilig ut:-) Du har t.o.m fått et bidrag til sikkelige sommer-føtter;-)

Her har vi og hatt en deilig dag i sola:D

Skrevet

Sommerføtter ja :))) Bra uttrykk! Det tar jeg med meg videre.

Kjipt å være alene hjemme, ingen til å blåse og ingen til å sette på prinsesse-plaster.. snufs.. ;)))

hihii

Så bra at ikke all sola skinte på bare meg! Solskinn er deilig, det fortjener alle å benytte seg av.

Skrevet

Sommerføtter er et glimrende uttrykk:-)

Det letter veldig på smerten her i huset ihvertfall;-)

Deilig med sommer:-)

*blåser og tar på plaster*

Skrevet

Etter en laaang dag på stranda, og i hagen, husvask, klesvask, rydding, matlaging, pakking av strandbag for imorgen - synker mine sommerføtter straks ned i et fotbad for litt stell og lakkering, mens tørsten skal slukkes med en ørliten whiskey. Også skal jeg sitte her og chatte til jeg legger meg senest 22.30 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...