Gå til innhold

11.Januar 2009 <3 -flere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har fått foreløbig menstermin 11.januar 2009.

Venter på å få litt sikrere på UL 13.aug :)

 

Flere som har termin 11.januar?

 

Fint hvis noen hadde svart på disse spørsmålene:

-Hvor gamle er dere?

-Hvor kommer dere fra/ bor?

-Hvordan er forholdet til BF?

- Er det deres første barn? hvis ikke, hvor mange har dere fra før?

- Erfaringer så langt i graviditeten?

 

Jeg er selv 16 år (blir 17 i November), bor i Verdal (Nord-Trøndelag). Er sammen med barnefaren, skal flytte ilag :D

Dette er mitt første barn.

Har nesten ikke vært noe kvalm, bare noen FÅ ganger :)

Har humørsvigninger, men har begynt å roe seg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fåreløpig termin 11 januar. Er 26 år og gift, dette er våres andre barn. Har en gutt på 3 år.

Kommer fra Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå termin den 11, etter en tidlig ul, men blir nok flyttet litt noe i mellom 1 januar og 11 tenker je.

Er 26, har to sønnner på 7 år og 10mnd fra før og venter nr tre:) Blir spennende på ul om de ser kjønn, skar dit om 2 uker ca:)

Bor med han som er barnefaren til alle.

Kommer fra Toten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 11. januar! Jeg har en sønn på 1 år og 7 mndr fra før, så det blir ca to år mellom de:-) Jeg er 36 år og er gift med barnefar. Bor på Langhus, rett utenfor Oslo. Vært ganske sliten i svangerskapet, men det skyldes mye at jeg har en såpass aktiv krabat hjemme, som ikke tar hensyn til at mamma skal ha flere barn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!!

Jeg er 29, blir 30 i desember, og har også termin 11. januar. Jeg er samboer med barnefaren og vi har en datter fra før av. Hun blir to år i desember og det synes vi er en glimrende aldersforskjell... :-)

Vi har bodd i Oslo noen år, men har nå kjøpt oss hus på Skadberg (Sola - utenfor Stavanger) og flytter dit i løpet av noen uker. Gleder oss veldig til en spennende høst, nytt år og vinter... :-)

 

Kvalmen har akkurat begynt å gi litt slipp. Heldigvis!! Hadde det på akkurat samme måte ved forrige svangerskap, men jeg hadde glemt hvor jæv... det er :-) Nå er formen bedre, jeg er ikke like trøtt lenger og har mer å gi til datteren min når vi kommer hjem fra jobb!! :-) Gleder oss sååååå til å få et barn til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har også termin den 11. jan. Skal på ultralyd 12. august - og gleder meg VELDIG til det! :)

 

Jeg er 31 år, kommer fra Trondheim (og bor der) og er gift med barnefaren. Fra før har vi en sønn på sju år sammen, som gleder seg veldig til å bli storebror.

 

Graviditeten min har vært super - bortsett fra bekkenløsningsplager som gjør at jeg blir sykmeldt hele svangerskapet (helt fra starten). Var veldig plaget med bekkenet sist også, så jeg var ikke helt uforberedt. Ikke vært kvalm elns, men har kanskje vært litt hissigere enn normalt..hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også termin 11.januar=)

Er 27 år, har en sønn på 3 år (samme pappa), men er alenemor...

Bor i Buskerud.

Var kjempekvalm til uke 13-nå er det borte, men har fått bekkenløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

melder meg inn i "11.januar-klubben" etter å ha vært på ultralyd i går...

 

er også verdaling, men må vel snart begynne å kalle meg trondheimer etter å ha bodd her i ti år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde meg ut av 11.januar 2009, januarklubben og BIM i seg selv...

Var på ultralyd i dag å da var ikke barnet mitt der :(

Har i løpet av svangerskapet hatt en SA :s har ikke merket noe til dette selv....

 

Kommer vel fortsatt til å logge meg på noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...