annethe Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Vi bor et stykke unna hverandre og lillegutt er 4 mndr. Når han skal ha samvær har han 2 timer alene 1. og 3. dag og 6 timer 3. dag hver 14.dag. Han sover her av og til for å bli kjent med rutinene og så han får være mer med lillegutt. Og noen ganger sover han hos sin familie som bor en time unna. Men i natt sov han her. Og han stod opp med lillegutt, mata og stelte han, tok oppvasken, rydda det som vi begge hadde rotet kvelden før.Uten at jeg spurte om noe som helst. Så jeg kunne få sove ut litt og stå opp til ryddig leilighet og ren og mett gutt litt utpå dagen. Vi har hatt våre krangler vi også, og aldri hatt noe forhold etter at jeg ble gravid. Men vi har bestemt oss for å være venner, legge bort gamle krangler og være ærlige om nye ting som skjer. Noen småting vil det alltid være, men sånn er det jo, så lenge vi begge prøver er jo det bra. Han virkelig en god pappa! Måtte bare skryte litt, må jo fortelle om de positive tingene også!
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Så koselig å høre da!! =) Heldig som har en ansvarsfull og god pappa! Godt å høre noen sånne historier også....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 å så hyggelig, det er sånn det skal være. Så får man bare svelge noen kameler underveis, så lenge fokus er på barnet.
annethe Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Ja, det er maaaaange kameler som har blitt svelget. Tiden før lillegutt kom til verden er noe vi faktisk bare har måtte legge bak oss for å kunne starte på nytt. Og vi klarer utrolig nok å gjøre det også. Det er jo bare vi som kan gjøre noe med det, lillegutt har ikke bedt om å bli født. Men SÅ glade vi begge er for det selv om ting er som de er. Og heldigvis er vi to som mener og tenker det samme om akkurat den saken.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Du og barnefaren kan virkelig være stolte av dere selv:) Dere har klart noe dessverre mange ikke klarer: å sette det uskyldige barnet fremst. Dere gjør en super jobb,kjempe moro å lese slike herlige innlegg innimellom all elendigheten:) Stå på!
*under-vidunder* Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Super bra å høre ) Fortsett med det gode samarbeidet !! Gull verdt nå og i tiden som kommer ...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå