Gå til innhold

Andre som plages veldig av varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 16, men synes varmen er grusom i år. Jeg pleier å elske sola, men nå orker jeg ikke i det hele tatt. Er det graviditeten som gjør det? Trodde ikke man ville plages så tidlig i svangerskapet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen trøst, så er det akkurat slik med meg også. Har riktignok aldri vært noen stor soltilbeder, men før har jeg da kunnet ligge ute og sole meg noen timer. Nå orker jeg ikke tanken en gang. Er i uke 21.

Skrevet

Ja, det er uutholdelig! Føler meg helt kokt inn til bena....... Lykkelig når det blir kaldere.....regn regn kom igjen, regnet er min bestevenn!!!!!!:))))))

Skrevet

I hear you... Ligger vanligvis rett ut og steker som bare det når det er så varmt som nå. Men har ikke sjans nå lenger. Lengter etter høsten:)

Jeg er 23 uker på vei og har vært sånn helt siden sola dukket opp..

Skrevet

Plages veldig!!! Er 15+6, eneste på stranda som oppsøker skyggen...(må på stranda så guttungen får bada litt) Veldig godt å bade!

Ser frem til høsten!

Skrevet

Hehe, jeg kan love dere at jeg hvertfall plages av varmen!

Er i uke 37 nå, og har lagt på meg 15-20 kg (orker ikke helt ha oversikt..) så jeg bærer på en del ekstra! Har ligget rett ut i hele dag, ikke orket å bevege meg utendørs før nå..

Skrevet

Plages veldig jeg også. Kjenner ikke meg selv igjen. Før kunne jeg ligge strak ut i timesvis, nå orker jeg såvidt et kvarter. Men slik er det nå bare. Kanskje det er kroppens måte å si i fra til oss at vi ikke bør steke oss med baby i magen ?

Skrevet

Huff ja, jeg plages fryktelig med denne varmen - 15 grader og regn er et slit! *hehe* (litt galgenhumor)

Fra spøk til alvor, jeg var i Kroatia i uke 22/23, midt i en varmebølge (godt over 30 grader hver eneste dag), og merket at jeg tålte varmen dårligere enn vanlig... Selv om samboeren min egentlig var omtrent like plaget av varmen enn meg. Jeg tror man bare må lytte til kroppens signaler - unngå sola mest mulig, roe ned på tempoet og drikke masse vann hvis varmen føles plagsom. Så lenge mamma har det bra, har barnet det bra!

Skrevet

Merker at jeg er mye varmere enn vanlig ja! Forrige "hetebølge" var et mareritt! Orket ikke gå ut etter at jeg kom hjem fra jobb på en uke... Lå bare under vifta mi og spiste is og trodde jeg skulle stryke med...

Nå plages jeg veldig på jobb, men når jeg kommer hjem har jeg faktisk ligget ute å solet meg noen ettermiddager og synes det er deilig:) Må ta pause ofte, men...

Er nok bare å lytte til kroppen, er det ubehaglig er det bare å komme seg i skyggen;)

Skrevet

Sliter veldig i varmen jeg også. Jeg som alltid har likt å ligge ute å sole meg. Tror dette blir den bleikeste sommeren jeg har hatt:) Har investert i ett lite basseng jeg da..så jeg kan kjøle meg ned litt. Så slipper jeg å sitte inne hele dagen.

Høsten kan ikke komme fort nok :)

Skrevet

der er du ikke alene.. varmen er uutholdelig!!! og når det da atpåtil skal bli like varmt inne om ikke varmere, så er det rett og slett helt *PIP* :)

har nok håpt på finværet jeg også, men vi kunen da hvertfall fått litt vind vedsiden av:) disse værgudene er ikke helt til å stole på gitt..::P

Skrevet

Send litt varme til oss her i nord. 12 grader i dag... Er værsjuk!!! Hatt 4 dager på 2 mnd med sol og temperaturer høye nok til at man har kunnet sole seg. Nei, neste år blir det syden på oss

Skrevet

Ja jeg plages! Vi bor i Spania, og det er sànn konstant varme her at jeg blir gal. Har heldigvis AC, men den kan ikke stà og dure 24/7 heller... Jeg har ei datter pà 8 àr som elsker à vaere ute og bade, vi har svòmmebasseng i hagen, og det benytter jeg meg ofte av, for à si det sànn. Men à ligge pal i sola....Da tar jeg pauser hvert 10-15 min for à avkjòle meg i vannet. Normalt sett tàler jeg varmen veldig bra, og har alltid elsket sola :-) Bare ikke i àr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...