Gå til innhold

Lekegrind :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort legger dere bebisen i lekegrind? Bør jeg ha det i hus før fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt sånn med bunn som det går an å forhøye og med hjul, så han lå i den så fort vi kom hjem. Sover i den når han tar de små-dubbene sine :-). Knall-fornøyd!!

Skrevet

Flott :) Tusen takk for svar :) Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn selv neste uke :)

Skrevet

Har aldri følt det minste behov for lekegrind til noen av mine 8.

Skrevet

Neivel....takk for infoen ;-)

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt behov for lekegrind.

Skrevet

Dette har da virkelig ikke noe med saken å gjøre?!

Skrevet

Når HI spør om det er noe hun bør ha i hus før hun føder, så er det da virkelig relevant informasjon at lekegrind faktisk er noe man ikke nødvendigvis trenger i det hele tatt...

Skrevet

Vi har hund og lekegrind skal i hus FØR fødsel ja! Men ellers hadde jeg nok kanskje droppet hele grinda, de tar jo uttrolig stor plass...

Skrevet

Vi hadde ikke til første når han ble født pga plass mangel, flyttet når han var 3mnd, da kjøpte vi:) Veldig fornøyd med sånn man kan heve bunnen. Så den har blitt brukt fra dag en til nr 2, hun sover mye i den og leker i den. Hun er nå 6mnd, å kommer til å bruke den leeeeeeeeenge enda:)

Skrevet

Oktavia:

HI hadde jo allerede bestemt seg for å kjøpe lekegrind, men lurte på når, så da er det vel strengt tatt unødig info du kommer med!

Skrevet

Jeg syntes ikke oktavia kom med unyttig informasjon. En som har født 8 barn syntes jeg det er verdt å lytte til. Som Northernlight med 6.. Jeg må ha lekegrind med en gang (pga en liten puddel med noe adferdsproblemer). Vi skal ha en seng der man heiser bunnen. Noen som har noe forslag til merke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...