Gå til innhold

Hva er det med meg og Avent tåteflaskene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får de ikke til å være tette altså..Alltid når jeg skrur på tuten, lekker det masse melk ut..Husker når jeg prøvde de i 2004 til Kevin også hadde jeg samme problemet...Nå kjøpte jeg 2 stk i dag...Samme problemet ;(

Er det en spesiell teknikk eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Det skjer med meg også.. pass på at tutene er skikkelig på plass.

Skrevet

Jeg synes je skrur de hardt på, men dt elkker fordet

Skrevet

Det har hendt de har lekket for meg også. Tror alle delene må være tørre når en setter de sammen, ikke for varm melk for da lekker de og ikke skru til altfor hardt.

Skrevet

herregud er det mulig? hvorfor er det så komplisert?

Skrevet

He he øvelse gjør mester! Har 3 flaskebarn og har etterhvert blitt dreven på avent-flasker. :D

Skrevet

Jeg må skru dem hardthardtHARDT igjen.

Da lekker de ikke.

Skrevet

Ble det ikke vakum i flasken da? Det er jo slike åpninger i flasketutten som skal slippe inn luft.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som sliter med dette, jeg slet også med dette i 2004 og har det samme problemet nå..

Skrevet

Tror ikke det skal være noe komplisert. Teknikken er ikke til å misforstå med mindre man har 0 i iq, men jeg opplever selv at de lekker noen ganger. Jeg trodde jeg var uheldig og at jeg har fått en flaske som lekker, men da kanskje det er fordi den har vært våt når jeg har skrudd den sammen.. merkelig.

Lekker alle sammen, hver gang??

Skrevet

Har ikke noe svar til deg, men jeg kjøpte Sano flasker for de var mye billigere. Og har aldri hatt problemer med lekkasjer.

Så hvis du skal ha flere flasker kan du jo prøve dem?

Skrevet

Har aldri opplevd vakuum, nei.

Kanskje de bare er merkelige?

Men noen ganger lekker de ikke..

Skrevet

Først må man skru de "feil vei", sånn at de kommer nedi hakket før du skrur dem rette veien. Da lekker de aldri hos meg iallefall, våte eller tørre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...