Gå til innhold

Dere som har BeSafe izi combi - kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til lillesnuppa her, så skulle gjerne ha hørt noen erfaringer

* Er dere fornøyd med setet?

* Hvordan er det å feste i bilen?

* Tar det mye plass? Kanskje noen har/kan måle bredden på det?

(Skal ha det imellom to andre puteseter, så dette er litt viktig)

* Hvor store ca(alder + lengde) var barna deres da dere begynte å

bruke det? Og hvor lenge ca kan det brukes?

Ble mange spm, men håper noen tar seg tid til å svare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er avgårde med bilsen så kan svare på noen av spm dine...

Det er enkelt å feste i bilen, og gutten sitter veldig bra i setet. Husker ikke akkurat når han begynte å bruke det, men mellom 10-12 mnd var han. Han bruker det enda, og han er snart 3 år. Men det er et stort sete som tar ganske mye plass, vertfall i vår bil (peugeot 406 stv).

Skrevet

* Kjempefornøyd med setet:D har igrunn ingenting negativt å si overhodet:)

* Jeg syns det er enkelt... men samtidig syns jeg det er yhyre skummelt at det viser seg at 6 av 10 foreldre monterer det feil..:S LÆR det grundig!..

* Det er et stort sete absolutt...Har ikke målt det, men jeg har en skoda Fabia stv, og vi har vært på tur hvor det har vært et izi combi sete, ett annet litt mindre sete, og en person sittende i midten..:)

* Kjøpte det til lillemor når hun var 10 mnd mener jeg å huske, satt bakovervendt til hun var nesten to år.. Nå er hun straks 2 år og 6 mnd, så tar god sikte på at hun kan bruke det en stund til:)

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med setet.

Begynte å bruke det da sønnen min var 7 mnd.

Tror det er helt greit å feste det bare man leser bruksanvisningen nøye. Det var mannen min som festet vårt, så jeg har ingen egenerfaring med det :)

Tar jo litt plass, men går helt fint i vår bil.

Håper det var til litt hjelp :o)

Skrevet

er også veldig fornøyd med setet:o)

Men ja, det tar stor plass! Vi har mondeo stasjonsvogn, og når setet står i midten bak så er det ikke plass til maxi cosi setet på siden av (slik pute med rygg..)

Dere burde prøve det i bilen før dere kjøper det, spesielt siden dere skal ha plass til to puter på siden av!

Skrevet

tuuusen takk for svar :)

Blir kjempeglad om noen kan måle bredden på det for meg.... ?

Skal som sagt ha det sammen med to andre seter, så er litt spent der ja.... Men har bred bil, så håper det skal gå....

Skrevet

Var det jeg tenkte på ja, så er derfor jeg er så spent. Å må nok prøve det i bilen før vi bestemmer oss.

Men fikk ikke mindre lyst på det når jeg hører hva dere andre skriver:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...