Mariamin Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Nå har tulla feber for andre dagen på rad. Hun har hengt på meg som en igle disse dagene. Ikke kan jeg legge henne ned, og det er BARE mamma som duger. Pappan får ikke lov å holde henne, for da bare hyler hun. Slitsomt med sykt barn i denne varmen. Vi holder oss inne, for det er det svalere der enn ute. Har en mistanke om at det kan være den fjerde barnesykdommen, så nå venter jeg bare på utslettet..
iznogood Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 uffda, det var ikke noe godt i varmen. klart er det best å være innendørs hvor det er svalest, men det er ikke noe gøy å sitte inne og kikke ut på finværet heller. det der med at mamma er den eneste som duger tror jeg noen og enhver her har opplevet :-) er det 4 barnesykdommen så skulle feberen snart være over, heldigvis. stor god bedringsklem til dere.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 uff da... det der er ikke morsomt. feber i denne varmen er jo neste umulig å forholde seg til, da er det deilig at det er svalt inne i alle fall. God bedring uansett hva det er, jeg håper det går over fort som en vind, så dere kan få nyte sola og sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå