Gå til innhold

Jeg brukte feil solkrem på babyen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er solskinn og supervarmt vær i dag så drassa jeg med meg min 6 månders gammle baby ut, La ham på et teppe i skyggen i bare bleia. Men hadde ikke annen solkrem en den jeg bruker selv (men var faktor 30) så jeg smurte han inn med den. tror dere han overlever eller bør jeg melde meg selv til barneværnet, hva syns dere?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke barnevernet tar saken. Ta øyeblikkelig livet av ungen, slik at den slipper å måtte leve vidre med alle skavankene den nå vil få. ADHD, Astma og allergi etc. Dessuten må du ALDRI legge et barn ute. Det kan komme katter, flott, edderkopper og iberiasnegler forbi.

Skrevet

jeg satt faktisk ute med ham da....tror neppe at han får alle disse sykdomene av å blitt smut inn med vanlig solkrem 1 eneste gang!!!

Skrevet

OH MY GOD-at du turte!!!!!!!!!

Skrevet

Syke,syke menneske.....

Skrevet

Leste her inne i går at det er svært egoistisk å ta barna ut i sommervarmen i det hele tatt. Derfor har jeg og poden installert oss i den kjølige kjelleren. Her har vi tenkt å bli til august.

Skrevet

hvis ungen ikke er død innen midnatt ville jeg nok levert ungen ned på barnevernsvakta umiddelbart..

Skrevet

Du burde nok oppsøke brannskadeavdelingen på Haukeland. Mest sannsynlig har ungen din fått minst 5.grads solforbrenning av å bare ha brukt faktor 30

Skrevet

Vil det si at du ikke brukte babyline sin solkrem? ska ringa barnevernet for deg jeg...

Skrevet

Uff stakkars gutt.... håper han ikke blir steril av din hormonbombe av en krem.

Skrevet

*Ler!!*

You guys make my day altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...