Gå til innhold

Husker dere Thomas som var gravid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke enig i det de gjorde, men babyen er da kjempesott.

De har lagt ut bilde i people.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.people.com/people/article/0,,20214360,00.html

 

De skriver hele tiden at han er mann osv, men sannheten er jo at innvendig er han en hun, og var født dame. Og har nettopp blitt mor, uansett hvor skjeggete "han" er, skifting til "mannenavn" og utseende som en mann.

 

Det der er mor til barnet, uansett hva man sier ;)

Skrevet

Selfolgeligt er det mor til barnet.Men er da ikke riktigt aa utsette barnet sitt for mobbing. Ig mobbet tror jeg hun blir naar hun blir storre.

 

Mamman din har skjegg osv.

 

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at hun ammer jeg da... Har sldri hørt om noen som har ammet uten å ha vært gravide først.

Skrevet

Det er Nancy som ammer. "Dama" til Thomas....

Skrevet

Unnskyld, misforsto deg.

Joda, det er fullt mulig å amme adopterte barn. Men man har som regel mindre melk. Men mulig er det.

Hunder kan få melk hvos en annen hund i samme husholdet føder, fks. Så det er slett ikke umulig.

Skrevet

Ja, dama hans får jo hormoner som har satt i gang melkeproduksjonen. Synes hele situasjonen er litt absurd, jeg. Kan jo gå bra med det barnet, men da skal foreldrene være flinke.

Skrevet

Skulle ønske denne artikkelen var på norsk, gidder ikke lese engelske artikler. Er ikke spesiellt god i engelsk.

Skrevet

Tror det sto noe om det i dagbladet ogsaa. Saa da kan du jo kanskje lese den der.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...