lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Er ikke enig i det de gjorde, men babyen er da kjempesott. De har lagt ut bilde i people.com
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 http://www.people.com/people/article/0,,20214360,00.html De skriver hele tiden at han er mann osv, men sannheten er jo at innvendig er han en hun, og var født dame. Og har nettopp blitt mor, uansett hvor skjeggete "han" er, skifting til "mannenavn" og utseende som en mann. Det der er mor til barnet, uansett hva man sier
lillebror er " forsinket" Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Selfolgeligt er det mor til barnet.Men er da ikke riktigt aa utsette barnet sitt for mobbing. Ig mobbet tror jeg hun blir naar hun blir storre. Mamman din har skjegg osv.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg syns det er merkelig at hun ammer jeg da... Har sldri hørt om noen som har ammet uten å ha vært gravide først.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Det er Nancy som ammer. "Dama" til Thomas....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Unnskyld, misforsto deg. Joda, det er fullt mulig å amme adopterte barn. Men man har som regel mindre melk. Men mulig er det. Hunder kan få melk hvos en annen hund i samme husholdet føder, fks. Så det er slett ikke umulig.
Trollkatt Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Ja, dama hans får jo hormoner som har satt i gang melkeproduksjonen. Synes hele situasjonen er litt absurd, jeg. Kan jo gå bra med det barnet, men da skal foreldrene være flinke.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Skulle ønske denne artikkelen var på norsk, gidder ikke lese engelske artikler. Er ikke spesiellt god i engelsk.
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2008 Tror det sto noe om det i dagbladet ogsaa. Saa da kan du jo kanskje lese den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå