*trekløveret* Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 hvor kan jeg bestille de på nettet? Hørt de kan bestilles billig og frakt/tollfritt fra Kina.... Noen som vet om nettsider??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg tror at den kinesiske siden kun har fake sko, men skal ikke si at jeg er sikker. Men hva med Ebay...kan jo bare skrive til de du evnt kjøper av at de sender den som gift og verdi under 200 nok. Det gjør jeg da jeg kjøper Nike osv. på Ebay.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Åboi, på den siden ble jeg bra svimmel... *elsker nike shox sko...* Men noen som vet hva den gullfargede modellen heter?..som har vært så populær en stund...
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Forresten, hvor ser jeg prisen a?..hehe
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Kremt.... 6 par derfra hadde vært null problem.... ble helt dårlig jeg nå..*ler*...
Den lille prinsesse Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Det der er garantert fake. De har jo Gucci, Prada og Chanel også og det er ingen ting som tilsier at de er en autorisert forhandler av de merkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå