Mor di! Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har tenkt å ta permanent, og lurer på hvor langt hår det anbefales at en har? Har litt lengre enn ned til skuldrene nå, og litt oppklipt. Gjør det noe om håret er stript lyst? Og fins det en fin permanent som ikke er typisk krøll-i-krøll-permanent, men mer bølge-permanent? Takk for svar =)
**¤¤** Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det kommer an på hvor stor krøll du skal ha. Skal du ha mye krøller så vil jeg anbefale å ha håret til livet. Ellers så tror jeg at den lengden du har nå vil gå bra siden du ikke skal ha så mye krøll, men du må regne med at de stripene på håret ditt blir lysere da det er litt blekestoffer i permanent stoffet og da bør du kure håret ditt ofte siden permanent har så sterke stoffer. Nå er det noen år siden jeg har jobbet som frisør, men jeg regner med det ellers så fins det noe lignende alternativ som du vil ha. Gå til en salng og hør og du vil få manne tips og svar. Lykke til:)
Mor di! Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Takk for svar! Tenkte egentlig å legge i noen mørkere striper (litt mellombrune, for å få litt spill i det...) først, og ta permanent en liten stund etterpå...trenger kanskje ikke å klippe håret så masse neste gang da, slik det er lengst mulig til jeg evt. tar det. Kommer nok til å stikke innom salongen for å snakke med de! Ååå, gleder meg-men jeg har et utrolig slett hår...tror du det har noe å si for permanenten? Satt en gang hårmodell for brudeoppsats, og da slet de skikkelig med å få til bølger i det, for det var så sinnsykt stritt og glatt...
**¤¤** Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg tror det skal gå bra siden du har preparert håret ditt i fra før, men vanskelig å si det her og nå. Men husk å investere i en god kur og shampo!!! Jeg hadde utrolig slitt hår en gang får lenge siden. Da kunne man bare dra i det akkurat som en tyggegummi. Da brukte jeg hårkur fra Wella som du får kjøpt i salongen, og håret mitt ble bedre igjen. Jeg brukte kuren hvergang jeg vasket håret og det hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå