Gå til innhold

Disse navnene har vi valgt til vår gutt/jente :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi får gutt,så blir det Ken Joshua... Blir det jente,så skal hun hete Alma Celine :)

Hva synes så Dere BIM'ere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du eller BF har engelskspråklig bakgrunn. Ken Joshua på norsk er skikkelig harry. Alma likte jeg bedre, men Celine er et skikkelig oppbrukt harrynavn.

Skrevet

psyco-stygge begge to. Men skjønner at det bare er på tull;-)

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg,men det er nok ikke tull... Navnene har vi bestemt for flere mnd'er siden ;)

Og både jeg og min sambo liker begge navnene...

Men morsomt å lese hva andre her inne synes om disse to navnene som vi har valgt,selv om ingen-enn så lenge-synes noe om dem...

Mvh HI

Skrevet

Likte de ikke jeg heller, men jeg liker generelt ikke sånn vanskelig/spesielle wannabe-trendy navn...

Ikke meningen å henge deg ut eller noe,men siden du spør...

Skrevet

Det viktigste er uansett at dere liker navnene! Babyen blir nydelig uansett hva den heter:-)

Skrevet

Jeg sprø for å høre hva andre synes ;) Tar meg ikke nært av det;) Det er jo allerede bestemt,og vi har ingen planer om å forandre på navnene ;)

Wannabe-trendy navn...hm...ja,vi kaller jo opp barna etter våre besteforeldre (barnas oldeforeldre)...Det er vel ganske populært for tiden,men wannabe-trendy? Hm...nei... ;)

Skrevet

"Jeg SPØR"-skulle det stå :P

HI

Skrevet

Helt "greie" navn,men hadde ikke valgt noen av dem til mine evt. barn :P

Skrevet

Alma Celine er kjempefint, Ken Joshua var forferdelig.

Skrevet

Alma er ok. Ellers.... huff.

Skrevet

Likte bare Alma jeg også.

Skrevet

Hei:) Personlig liker jeg ikke dobbeltnavn, syns det virker som om det er om å gjøre å få navna til å høres mest mulig innviklet ut, samtidig som de aller fleste dobbelt navn blir heller ikke brukt i det daglige, unntatt feks ole kristian, kim jørgen, ann kristin o.l.. Hva er vitsen med så mange navn? Er vel ikke kongelige heller.

Jeg likte Joshua og Alma veldig godt, syns det er veldig fine navn:) Men jeg hadde droppa Ken og Celine.. Blir litt for Barbie aktig for min del.

Skrevet

Joshua er pent.

Alma er pent

Celine er pent'

Ken er ok.

Men å kombinere navnene er FORFERDELIG.

Skrevet

Godt at man har forskjellig smak :)

HI

Skrevet

Alma var fint...

Men jeg liker ikke dobble navn, med mindre det er 2 navn som sies i ett..

F.eks Ole-inge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...