Sweet caramel Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Gøy å høre hvordan andre har tenkt å gjøre det på sin store dag:-) Selv er jeg helt i startfasen og har ikke sett på noe enda. Eneste som begynner å bli klart, er datoen og gjestelisten -sånn noenlunde. Hva med dere andre bruder?? :-D
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Hei:) Er helt i startfasen selv. Har bestemt dato 25.07.09. Ble denne datoen da det var det eneste ledige på det lokalet vi ville ha. Har booket lokale Villa Fløyen. Se www.villa-mat.no, syns selv det er veldig fint:D Har ordnet kirke og booket brudesuite på hotell. Samt begynt å bestille litt ting og tang på weddingstar.no blandt annet. Har tenkt på farger, men er veldig usikker. Tror jeg vil ha det i lyse farger: hvitt, ivory, lys korallfarge muligens, sølv, lys rosa. En blanding av noen av disse fargene. Vi har satt opp gjestelisten, og kommet opp i 106 gjester inkl. oss! Skal ha alle til middag og fest. Budsjettet på 100.000 kommer nok til å sprekke. Ellers er vi bare i tenkefasen enda. Gleder meg!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Vi skal gifte oss i januar 09. Blir vinterbryllup selvsagt, skal ha fargene hvit, brun og gull. Brudekjolen min skal være rød :=) Vi lager all mat selv. Til velkomst blir det gløgg med og uten alkohol . Til å spise på ost og kjeks. Til middag blir det en god gryte med salater og brød. Muligens litt småretter også ,er ikke helt sikker enda. Jeg skal lage bryllupskaken , en fyldig god sjokoladekake :=) Lilla og hvite cala som blomster i brudebuketten og til bordene, brune gaveesker med gullsløyfe til bordkort og noe oppi til gjestene. VI blir 55 gjester om alle kommer, skal ha en pinâta som gjestene skal slå på og der vil det være noen smågaver og snop ol. Har ikke noe andre festleker enda, kanskje noen kan komme med noen tips ? Bordplassering blir i øygrupper mens vårt bord blir langbord der vi ser utover øygruppene ( så kongelig hehe) Ja det er vel dette vi har ordnet så langt. Anbefaler ebay, jeg har kommet over så mange kupp, sparer masse penger og det er greit for oss som vil ha billigst mulig bryllup :=)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 vi gifter oss om 2 uker i morgen så vi har egentlig det meste klart!! vi skal ha tradisjonell vielse i kirka, og så skal vi trille gammel tretrillebår hjem... vi er bønder og skl hjem på gården som ligger nærme kirken gjestene skal i alle fall tro vi triller hele veien hjem, men de skal dra i forveien og møte oss hjemme på gården og i mellomtida da skal vi bytte til traktor, så jeg skal kjøre største traktorn i bygda med mannen som pasasjer og så er det middag i et gammelt opppusset fjøs i låven, er musseum der i dag.. og så dans og fest i redskapshuset tror det blir en kjempedag!! håper bare på oppholdsvær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå