blond Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 For altfor lenge siden tok jeg initiativ til en livssynsdebatt på dib. Jeg ble hørt og debatten ble opprettet. Den ligger her på bam også. Det har vært heller laber aktivitet der i det siste, men hvis du er litt nysgjerrig eller interessert bør du ta en titt innom. Det er mange interessante temaer der!
blond Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2008 Link: http://www.barnetmitt.com/forum/messagelist/4992
metaMORfose Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Morsomt å snakke om livssyn. Jeg har menget meg )))
ingjo79 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 jeg er personlig kristen og synest det er spennende å drøfte ulike syn og meninger.
blond Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2008 Jeg sparker denne til toppen av siden igjen!
Northernlights Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er en personlig kristen, kan kalles fritenker fordi jeg har en fri vilje, med stor åpenhet for det uforklarlige og paranormale. Har vardøger, drømt ting som har skjedd, og uforklarlige følelser som fks at det har skjedd noe fælt hvis jeg er på et bestemt sted. Har sett mye rart med det jeg kanskje kan kalle det indre øyet mitt. En gang så jeg en svart bil kjøre rett ut foran oss på en vei, men det var ingen bil der. Tror faktisk at enten har det skjedd, eller så kommer det til å skje akkurat der. Merkelig opplevelse. Og så bor vi sammen med noen spøkelser i huset vårt. Men det er greit, så lenge de ikke skremmer oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå