Gå til innhold

slitsomt altså


maimamma:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tihi.. ja! Men nå er det slutt..! Skal på ferie til varme strøk om 2 mnd så nå er det lange raske trilleturer med pulsklokke som teller..! Men huff... noen ganger er det tiltak å komme seg i gang altså..! Ellers har jeg kjøpt meg både treningsvideo (pilates/pilates m/ball) som er uåpnet ... *kremt* og en av disse berømte rockeringene - som jeg nå har time-out fra fordi hoften min ble helt forslått og er blå/svart etter første forsøk.. Må nok få inn teknikken før jeg slår meg løs ja! :P

 

Uansett, litt er bedre enn ingenting! trening altså!

Og sorbet-is er fullt lov i dette herlige været! Vi lever jo bare en gang! Mmmmm!

 

Fortsatt god sommer! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente fem ganger i uken før jeg ble gravid. Etter at jeg ble gravid sluttet jeg med å gå på treningsstudio og løpe. Det er tre måneder siden jeg fødte min herlige prinsesse. Jeg kjenner nå at jeg er veldig klar for å komme i gang med trening, men sliter med å få det til, da babyen tar all min tid. Jeg tenker å bli med på baby og mamma - trening på Sats når disse klassene starter opp i august.

 

Jeg er også veldig glad i is. Det er godt med noe som kjøler ned, man kan jo tider bli svært svett når man har en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...