Gå til innhold

Ungdommer altså!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, følte meg litt kjerring, men må innrømme jeg nettopp tenkte det. Naboen har fått en ung gutt som leier i kjelleren hennes og han har en kompis som ALLTID kommer med techno på sinnsykt full guffe (jeg hører det tydelig inn enten jeg har døra oppe eller ikke), går ALDRI ut av bilen for å ringe på (når han skal hente ham), bare tuter.

 

Ungdommer altså :o) Skjønner ikke at de orker så høy lyd, engang, sier jeg som elsker å spille høy musikk men ikke SÅ høy, INNI bilen :o))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The youth is wasted on the young.

 

Jeg kan ikke fordra høy dritmusikk som blir påtvunget meg. Skjønner deg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...