Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Leste en her inne som ikke drakk melk når hun var gravid.. Skal man holde seg unna det? Jeg har jo fått helt dilla på melk. Huff..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Nei, du kan drikke så mye melk du orker! Alt med måte da men (Det er forøvrig upasteuriserte melkeprodukter man bør unngå, det gjelder ikke melk her i landet).
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Nei, bare om man ikke tåler melk... Det man faktisk kan risikere er å bli intolerant mot melkeprodukter.
Laybik Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 For babyen sin del kan du helt trygt drikke melk. Det var sikkert en annen grunn til at den damen ikke drakk melk mens hun var gravid. Du må forresten unngå upasteurisert melk (melken i butikken er helt trygg). Kos deg med melk du:-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 ? kan man bli intolerant mot melk av å drikke melk? hvilken del av melken er det da du tenker på? utdyp gjerne, dette strider mot endel fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Man kan bli intolerant mot melk av å IKKE drikke melk tror jeg hun over mente.
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 samboeren min drikker hvertfall to-tre liter melk om dagen.. han er ikke blitt syk av det.. men det jeg også har lest er at du som blir sugen på melk faktisk ikke har godt av det.. at det er noe som kan skje i kroppen.. men jeg tror nok disse menneskene vil merke det ganske bra.. siden de som ikke tåler melk enten får utslett eller får skikkelig vondt i magen..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 ok da er jeg med. hørtes ut som om hun mente at man blir intolerant av å drikke det. for ihvertfall med laktose er det jo slik at jo mindre en har behov for laktase jo mindre produserer kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå