mamarama og lille banan Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 jeg synes det er fryktelig vanskelig å finne fine guttenavn til gutten i magen. hittil har vi blitt enige om andreas og eirik som to alternativer. er det noen som har tips til et tredje og evt. flere alternativer som er i samme gate som disse navnene?
mamarama og lille banan Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 gode forslag her men jeg vil gjerne ha flere!
Ayka 09+13+14 Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Thomas,David,Lars... Bjørn,Sverre,Knut,Henrik... Alexander,Joakim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå